12

349 44 4
                                    

Éɴ, ᴅʀ. ᴡᴀɴɢ ᴀ ᴘáᴄɪᴇɴsᴇᴍɴéʟ (ᴘᴀʀᴋ ᴊɪ ᴍɪɴ) súʟʏᴏs ᴀɢʏᴅᴀɢᴀɴᴀᴛᴏᴛ ᴅɪᴀɢɴᴏsᴢᴛɪᴢáʟᴛᴀᴍ. ᴀ ʙᴇᴛᴇɢséɢ ᴇʟőʀᴇʜᴀʟᴀᴅᴏᴛᴛ áʟʟᴀᴘᴏᴛʙᴀɴ ᴠᴀɴ. ᴍᴇɢғɪɢʏᴇʟésᴇɪᴍ sᴢᴇʀɪɴᴛ ᴍᴀxɪᴍᴜᴍ ғéʟ éᴠ ᴠᴀɴ ʜáᴛʀᴀ ʜᴀʟáʟáɪɢ. Áᴍ, ᴀ ᴍᴏsᴛᴀɴɪ ᴏʀᴠᴏsᴛᴜᴅᴏᴍáɴʏ ᴋɪғᴇᴊʟᴇsᴢᴛᴇᴛᴛ ɢʏóɢʏsᴢᴇʀéᴠᴇʟ, ᴋᴇᴍᴏᴛᴇʀáᴘɪáᴠᴀʟ 5,2% ᴀ ᴛúʟéʟés ᴇséʟʏᴇ.

ᴠáʀᴏᴍ ᴀ ᴍɪʜᴀᴍᴀʀᴀʙʙɪ ᴠɪᴢsɢáʟᴀᴛᴏɴ!
ᴅʀ. ᴡᴀɴɢ

Csepereg az eső, nem tudja abbahagyni.
Mégis van egy ház, egy nagy szeretettel teli ház, ahol világosság van. Nincsenek borúhozó, csúnya szürke felhők, csak éltető napfény.

Van még esélyem!

Mármint arra az 5%-ra utalsz, rákoskám?

Mindenki megtalálta a búcsúlevelet. De senki nem találta az íróját. Vajon hol lehet?
Egyáltalán él - e még?

Üᴠᴇɢᴇs ᴛᴇᴋɪɴᴛᴇᴛᴇ ᴀ ᴄsᴀᴘᴏɴɢó ᴠíᴢ ʜᴜʟʟáᴍᴀɪᴛ ᴠɪᴢsʟᴀᴛᴊᴀ. ᴄsᴏɴᴛᴏs ᴋᴇᴢéᴠᴇʟ ᴀ ʜíᴅ ɴᴀɢʏ ᴏsᴢʟᴏᴘáɴᴀᴋ ᴛáᴍᴀsᴢᴋᴏᴅɪᴋ. ғᴇᴊᴇ ғáᴊ, ᴢúɢ, sᴢéᴛʀᴇᴘᴇᴅ. ᴋᴇᴅᴠᴇs ᴛáʀsᴀ sᴇᴍ ʜᴀɢʏᴊᴀ ʙéᴋéɴ.

Mér'? Kéne? Így legalább beszélgethetünk még egy kicsit! De remélem nem sokáig!

ᴄɪᴘőᴊᴇ ᴏʀʀᴀ ᴍɪʟʟɪᴍéᴛᴇʀᴇɴᴋéɴᴛ ᴄsúsᴢɪᴋ ᴇʟőʀᴇ ᴀ ᴢöʟᴅ sᴢíɴű sᴢᴇʀᴋᴇᴢᴇᴛ ᴠéɢᴇ ғᴇʟé. ᴋɪsᴢáʀᴀᴅᴛ ᴀᴊᴋᴀɪ ᴋöᴢüʟ ɴéʜᴀ ɴéʜᴀ ᴋɪsᴢöᴋɪᴋ ᴇɢʏ-ᴇɢʏ ғáʀᴀᴅᴛ sóʜᴀᴊ. ᴀ ᴋᴀʙáᴛᴊᴀ ᴢsᴇʙéʙᴇɴ ʟéᴠő ᴋöᴠᴇᴋ ᴀ ɢʀᴀᴠɪᴛáᴄɪó ᴍɪᴀᴛᴛ ʟᴇғᴇʟé ʜúᴢᴢáᴋ ɢᴇʙᴇ ᴛᴇsᴛéᴛ.

~Állj!
~ Jimin kérlek!
~ Ez rossz döntés!
~ Gyere beszéljük meg!
~ Ne, kérlek!
~ Chim!

Elázott papír.
Elmosódott betűk.
Fontos szöveg.
Remény.
Könnyek.
Ölelés.

~ Megpróbáljuk, hyung?
~ Mindenképpen, Chimchim. Nem foglak elveszíteni. Nem fogunk elveszíteni.

Ölelés, ölelés után. Puszik és boldogság könnyek röpködnek a szoba egyik sarkából a másikba.

Nembaj. Ne hidd, hogy minden happy enddel végződik!

𝐓𝐡𝐞 𝐝𝐞𝐩𝐫𝐞𝐬𝐬𝐞𝐝 𝐛𝐨𝐲 |✅Where stories live. Discover now