ᴊɪɴ ʜʏᴜɴɢ ᴀᴢᴛ ᴍᴏɴᴅᴛᴀ, úᴊʀᴀ ᴇʟ ᴋᴇʟʟ ᴍᴇɴɴɪ ᴀᴢ ᴏʀᴠᴏsʜᴏᴢ. ɴéʜᴀ úɢʏ éʀᴢᴇᴍ, ᴍɪɴᴛʜᴀ ő ʟᴇɴɴᴇ ᴀᴢ ᴀɴʏᴜᴋáᴍ. ᴀᴢ ᴀɴʏᴜᴋáᴍ, ᴀᴋɪ ᴍᴏsᴛᴀɴáʙᴀɴ ɴᴇᴍ ɪs ᴛöʀőᴅɪᴋ ᴠᴇʟᴇᴍ.
Miért? Kellene?
ᴇɢʏ ʜéᴛ ᴛᴇʟᴛ ᴇʟ ᴀᴢóᴛᴀ. ᴍᴏsᴛ ᴠᴀʟᴀᴍɪʟʏᴇɴ ᴏᴋɴáʟ ғᴏɢᴠᴀ,sᴢᴇʀᴇᴛɴéᴋ ᴍᴇɴɴɪ. ᴍᴇɢᴀᴋᴀʀᴏᴍ ᴋéʀᴅᴇᴢɴɪ.
Hogy miért nem érzem a szagokat.
Hogy miért tör rám, csak úgy, a semmiből az az elviselhetetlen fejfájás.
Hogy miért érzem, a barátaimat félig halottnak.
Hogy miért nem tudok jobbá válni.
Hogy miért nem lehet normális életem.
ʜᴏsᴇᴏᴋᴏᴛ 2 ɴᴀᴘᴊᴀ ɴᴇᴍ ʟáᴛᴛᴀᴍ. ʜɪáɴʏᴢɪᴋ. ɴᴀɢʏᴏɴ ʜɪáɴʏᴢɪᴋ. ᴀᴋáʀ ᴄsᴀᴋ ᴀ ᴛöʙʙɪᴇᴋ.
Kapsz egy virágot.
Egy szép, élettel teli virágot.
Pont, amilyet szerettél volna.
Gondozod.
Minden nap.
Öntözöd.
Kiteszed a napra.
Beszélsz hozzá.
Szeretgeted.De egyszercsak valami megváltozik.
Már nem olyan fényes a levele.
Már nem olyan színes a virága.
Napról, napra egyre csúnyább lesz.
Te pedig, kétségbeesetten próbálod kitalálni, hogy mindez miért történik.
Többet locsolod.
Többet teszed ki a napra.Túl sok!
És mit csinálsz ezután?
Kidobod.
És veszel egy újat.
Egy jobbat.
Egy szebbet.
Egy értékesebbet.ᴍᴀ ʀᴇɢɢᴇʟ ᴋɪᴇsᴇᴛᴛ ᴀ ᴋᴇᴢᴇᴍʙőʟ ᴀ ᴘᴏʜáʀ. ᴀ ɴᴀʀᴀɴᴄsʟé sᴢéᴛᴛᴇʀüʟᴛ ᴀ ғᴇʜéʀ ᴀʙʀᴏsᴢᴏɴ. ᴀᴢ ᴀɴʏᴀɢ ᴇɢʏ ᴘɪʟʟᴀɴᴀᴛ ᴀʟᴀᴛᴛ sáʀɢᴀ ʟᴇᴛᴛ.
Már vártam, hogy mikor baszol el valamit újra. Ügyes vagy!
Azóta alig érzem a kezem. Zsibbad és szúr. Mintha tűkkel szurkálnák végtagomat.
ᴊᴜɴɢᴋᴏᴏᴋ ɴᴀᴘᴏᴋ óᴛᴀ ᴍᴏsᴛ ᴊöᴛᴛ ᴋɪ ᴀ sᴢᴏʙáᴊáʙóʟ ᴇʟősᴢöʀ. sᴏʜᴀ ɴᴇᴍ ʟáᴛᴛᴀᴍ ᴍéɢ ɪʟʏᴇɴɴᴇᴋ. ɪʟʏᴇɴ ᴍᴇɢᴛöʀᴛɴᴇᴋ. ᴇʟʜᴀɢʏᴀᴛᴏᴛᴛɴᴀᴋ.
Ne hazudj már saját magadnak! Nem vagy te ilyen figyelmes! Persze, csak saját magaddal,te önző barom!
ɴᴇᴍ sᴢóʟᴛ ᴇɢʏ sᴢóᴛ sᴇᴍ. ᴄsᴀᴋ ᴏᴅᴀᴊöᴛᴛ ʜᴏᴢᴢáᴍ, s ᴠéᴋᴏɴʏ ᴋᴀʀᴊᴀɪᴛ ᴅᴇʀᴇᴋᴀᴍ ᴋöʀé ғᴏɴᴛᴀ. ʜɪáɴʏᴢᴏᴛᴛ. ʜɪáɴʏᴢᴏᴛᴛ ᴀᴢ éʀɪɴᴛésᴇ.
ᴇᴢᴜᴛáɴ ᴇɢʏ ᴇʀős ᴍᴇʟʟᴋᴀs üᴛőᴅöᴛᴛ ʜáᴛᴀᴍɴᴀᴋ. ɴᴀᴍᴊᴏᴏᴍ ʜʏᴜɴɢ.
ᴍᴀᴊᴅ ᴍéɢ ᴇɢʏ. És ᴍéɢᴇɢʏ. ᴍᴀᴊᴅ ᴀᴢ ᴜᴛᴏʟsó ᴋᴇᴛᴛő ɪs.
Ők a családom. Ők a legfontosabbak számomra, ezen a hatalmas világon.
Kár, hogy ez a világ összedölni látszik.
És rád fog dőlni.
YOU ARE READING
𝐓𝐡𝐞 𝐝𝐞𝐩𝐫𝐞𝐬𝐬𝐞𝐝 𝐛𝐨𝐲 |✅
PoetryEgy ember nem lehet az aki, ha nincs tisztában a saját szépségével. Jimin a belső démonjaival nap mint nap meg kell, hogy küzdjön és eddig úgy tűnik, nem ő áll nyerésre. Az ő küzdelme, életének talán utolsó pillanatai vannak megörökítve ebben a kö...