-Istanbul'da İlk Gün.

116 11 19
                                    

YILDIZLARINIZI EKSİK ETMEYİN BİGGİECANLARIM VEE TABİKİ YORUM..

Patron o gün ilk defa gülmüştü karşımızda, şaşkınlıkla izliyorduk tepkilerini, garipti.Dayanamayıp sordum
-Neyin var? Patron! 
+Hayatımız değişiyor.Hemen bugün türkiyeye gidiyoruz.HAZIRLANIN.
-Ne? Nasıl yani? Yoksa! yoksaa...
+E-evet kabul ettiler.Istanbulu alt etmeye gidiyoruz..
Dirseklerimi yukarı kaldırıp hızlıca aşşağı indirerek zıplıyordum.Kızlarla dans etmeye başladık sürekli ellerimize çakıyorduk.
İşte sonra yerleştik Istanbul'a...Evimiz çoktan hazırlanmıştı..
Yataklarımıza oturup heyecanla konuşmaya başladık ağzımız kulaklarımızdaydı fejfıorjg
Tuana: Şimdi biz Istanbul'un en büyük hırsız çetesi mi olucaz
Lara:Evet hemde şu 3 salk sayesinde
Chise:Öyle gözüküyor.
Lara: Yıkıp geçeceğiz ortalığı varr ya off 
Chise: O zamaaaan şimdi !!
3'ümüz ellerimizi ortaya getirdik 'HIR-KIZ-LAR' diye bağırıp kendimizi yere attık delice kahkaha atıyorduk.Öylece uyuya kalmışız.Mutlu bir şekilde.

-LARA.
Sabahın yüzüme vuran ilk ışıklarıyla uyandım.Bizim kızlar kış uykusundaymışcasına yatıyorlardı.Geleneği bozmamak adına telefonumu elime alıp insta'yı turladım.Her zaman ki gibi TİKTOK videoları gözümü kanatıyordu (teyze,amca ve veletlerden bahsediyorum linç atmayın fojeofreo).Daha fazla dayanamayıp kalktım ve en sevdiğim operayı açtım (The Magic Flute - Queen of the Night aria).Duşa girdim, dişlerimi fırçaladım,saçıma ufak bir fön çektim.

Duşa girdim, dişlerimi fırçaladım,saçıma ufak bir fön çektim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

İşte, hazırım.Bir yandan da çığlık atarak opera yapıyordum ama bizim kızlar duymuyordu bile.
Saat 07:10 olmuş ve biz 08:00'da okulda olucaz.Tencere kapaklarını elime alarak
'İşte Başlıyoruz' dedim ve birbirine vurmaya başladım kızlar can çekişircesine bir hal almışlardı.Chise dayanamamış olacak ki 
'Kes şunu' diye haykırdı.
(kahkaha attım ve birden ciddileşerek)
-Okulun ilk gününden geç kalmak istemezsiniz umarım (gözlerimi kısarak ve fısıldar bir şekilde) Sadece 50 dakikanız var.
Tuana birden gözlerini pörtleterek
+Şimdi mi söylenir bu bennegiycemmakyajçantaçantayanekoyucazhemsaçım offf (iki saniye durup elini karnına götürdü ve tek kaşını kaldırarak) bide.. bide ben çok aç...
(evet lafını böldüm çünkü nefes almıyordu ve başladımı susmakda bilmiyordu prensesimiz)
-Sen hazırlan yeterki minik Prensesim kahvaltı benden.
Chiseyle beraber:
+'Lara başkaan oley' 'Lara başkaan oley' 'Lara başkaan oleeey' diye bağırmaya başladılar hafif yandan bir gülüş atarak mutfağa doğru ilerledim.

-CHİSE.
Güne berbat başladım.Lara'yı gebertmek istiyordum hemde tencere kapaklarıyla.Birde yarım saatten fazla zaman vardı.Erken uyandırılmaktan nefret ederim daha ilk günden böyleyse bu evi terk etmem fazla uzun sürmezdi.Tabi bunları düşünürken opera sesi de kulaklarımı tırmalıyordu.S-anki birazda..Yanık kokusu mu bu!? 
Zaten Lara'nın yaptığı şeyden ne beklenir ki! Eğer bu eve bir şey olursa gidecek yerim yok o yüzden artık yataktan kalkıp şu Lara'ya bakmam lazım..

HIR-KIZLARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin