Giyim

2.6K 75 23
                                    


Meraba arkadaşlar evet ilk bölümün  konusu:
*Giyim*

Evet hepimiz giyimden hoşlanırız değil mi? Farklı farklı tarzlar modalar...Ama her tarz her kişiye uyacak diye de bir şey yok.Mesela bazı kilolu kız arkadaşlar etek, şort gibi şeyler giyiyorlar.Tamam giysinler elbette ki en doğal hakları.Ama çok kısa olmaması lazım.Çünkü hoş durmuyor biliyosunuz , normal boyutlarda olmalı bence.Ama size tavsiyem özellikle tayt giymeyin, sakın.Gerçekten güzel göründüğünüzü zannediyorsunuz ama olmuyor işte.

Bir de kısa-uzun giysi konusu var.Bence ikisini de giyebilirsiniz.Mesela son zamanlarda moda olan kısa tişörtler ve şortlar var.Bazıları damga yiyecek diye bunları giymiyor.Bence giyebilirsiniz.Zaten sizi değerlendirecek insan sizi kişiliğinizle değerlendirir kıyafetinizle değil.Tamam kıyafetler insanı temsil eder ama insanın moda zevkini temsil eder.Kişilikle pek alakası yok.

Bir de en uyumsuz şeyleri giyenler var.Özellikle renk bakımından uyumsuz şeyler giyilmesi benim pek hoşuma gitmez.Belki bazen birbirinden alakasız renkler güzel durabilir ama her zaman değil, örnek olarak  pembe-sarı gibi.Siz siz olun birbirine yakışmayan renkler giymeyin.Kokoş olarak anılırsınız.

Ve en gıcık olduğum nokta, özentilik.Ya tamam başka insanların tarzları hoşunuza gider örnek alırsınız da onun giydiğinin aynısını giymek nedir ya?Size uymayan yakışmayan saçmasapan kıyafetleri sırf onda var bende de olsun diyerek alıyorsunuz yapmayın özgün olun.Siz insanları taklit etmeyin insanlar sizi taklit etsin.Vücut ölçülerinize yakışan farklı, renkli kıyafetler giyin.Özentilik yapmayın.
Evet arkadaşlar okuduğunuz için teşekkürler :* Görüşmek üzere ;D

Bütün Kızlar Toplandık!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin