Evet en sevdiğim şeylerden biri;bu bölüm konumuz:
*Ayakkabı*Evet renkli topuklu veya topuksuz şık veya spor çeşit çeşit ayakkabılar...Ve ben bir ayakkabı hastasıyım diyebilirim.Kıyafetleriniz ne kadar güzel olursa olsun ayakkabınız pert bişeyse o kıyafeti ha çöpten almışsındır ha Mangodan ayakkabıyla tamamlanmassa kıyafet bişeye benzemez.
Ben çok uzun topuklu olmadıkça topuklu da giyerim dolgu topuk da giyerim babet de spor da.Bir kere kıyafetle uyumlu ve temiz olmalı.Ayrıca ortama uygun da olmalı.Mesela 8. sınıfın mezuniyetinde topuklu giymek istiyorsunuz.Mezuniyete gittiğinizde mahalle düğününe gitmiş gibi olmamanız lazım.Abartılı yüksek topuklu şeyler giymemeniz gerek orda.Ya da spora giderken babet türü bişey giyemezsiniz.Her ayakkabının bir ortamı vardır ve spor ayakkabıları dışında hiç bir ayakkabı ortamının dışında kullanılmamalıdır.
Bir de şu var, uzun ve kısa boyluluk.Kısa boylulara topuklu zaten yakışır bunu biliyoruz.Bazıları uzun boylulara topuklu yakışmadığını söylüyor.Aşırı kilolu ve uzun boylu olanlar dışında uzun boylulara da topuklu çok yakışır.Sadece bir erkekle dans edecekseniz ve erkek kısa veya orta boyluysa estetik açısından siz uzun topuklu bişey giymeyin(Uzun boyluysanız).
Gelelim ayaklarınıza.Ayaklarınız bakımlı değilse sakın açık ayakkabı giymeyin.Ve ayak bakımı sadece tırnaktan ibadet değil.En azından her gün ayağınızı yıkayıp krem sürseniz bile yeterli olur.
Okuduğunuz için sağolun ♥ Görüşürüz fistoklar ◇◆
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bütün Kızlar Toplandık!
Teen FictionEvet bütün kızlar toplanıp kızsal meseleleri konuşuyor eğleniyor sorunlara çözüm buluyoruz.Sen de kızların renkli dünyasına katılmaya ne dersin?