Evet arkadaşlar bugünki konumuz:
*Saç Boyası*Hepimiz biliyoruz ki son 1 yılda küçüğünden büyüğüne herkes saçını boyatıyor, hatta erkekler bile.Ama tabi bizim konumuz kızlarla ilgili.
Saç boyası güzeldir tamam itirazım yok.Ama zararlı.Bilirsiniz güzel olan şeyler hep zararlıdır ya.Bu da öyle.Saçınızı erkenden yıpratıyorsunuz.Onu renkli yapmak isterken soluk görünmesine neden olabilirsiniz.Bence yaptırmayın.Belki ön kısımlara biraz yaptırabilirsiniz.Bir yerde okumuştum öne yaptırmak saç için daha sağlıklı diye.
Bir de saçının tamamını boyatan genç kızlar var.Onları anlamakta güçlük çekiyorum.Hayır gencecik güzelim saçları niye incitiyosun şimdiden?Hadi güzel bulursun ucuna önüne aralara röfle gibi yaptırırsın da tamamını boyamak nedir ya?Ben hiç boyamamanızı tercih ediyorum zaten saçlarınızın sağlıklı kalması için ama yaptırcaksanız da sakın tamamını boyatmayın.
Saç boyatma nedenlerimiz arasında çoğumuzun saçının kahverengi olması da var.Bence güzel çünkü her birimizin saçı aynı tonda değil farklılaştırıyor hem de doğal.Ayrıca boyatanların geneli de sürekli takmış gibi sarıya boyatıyor.Ne sarıymış arkadaş anlamadım gitti.Yani herkes sarıya boyamaya başladı sarı rengin demodeleşmesine sebep oluyor bu.Herkes de sarı olmaz ki ama.Karamel rengi var siyah var kızıl var...Niye onca rengin içinden sarı anlamış değilim.Hele bir de esmerken sarıya boyatanlar yok mu?Allahım yarabbim o ne ya Cennet Mahallesinden fırlamış gibi.Kulağının üstüne bir de gül taksa tam çingene olur.Tamam boyattın onu da anladık oradan millete selam çakan siyah kaşlar?Bari onu da boyat da düzgün dursun hiç olmazsa.
Okuduğunuz için teşekkürler tekrar görüşmek üzere :*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bütün Kızlar Toplandık!
Ficção AdolescenteEvet bütün kızlar toplanıp kızsal meseleleri konuşuyor eğleniyor sorunlara çözüm buluyoruz.Sen de kızların renkli dünyasına katılmaya ne dersin?