Bu konu çoğumuz için önemli olan:
*Arkadaş*
Arkadaş kelimesini birçok söz tanımlayabilir.Arkadaş dediğin senin öz kardeşin gibi olmalıdır.Karşılıklı güven, saygı, sadakat...Ama pek çoğumuzun bildiği gibi şu sıralar arkadaş edinmek çok zor.Sıradan arkadaştan bahsetmiyorum, kastettiğim gerçek arkadaş.Genelde insanlara arkadaş diyebilmeniz için onlara şu şartları koyarsınız:
1)Mevzularımda mutlaka arkamda duracak.
2)Sözümü dinleyecek.
3)Okulda yanımda gezecek.
Ama sizin bu dediğiniz arkadaş değil dalkavuktur.Etrafınızda bu tür insanlar varsa ve siz onlarla arkadaş olduğunuzu sanıyorsanız yanılıyorsunuz.
Arkadaş, bir diğer tabiriyle dost dediğimiz insan bizi her zaman destekler, iyi kötü her günümüzde yanımızda olur, sınavda size yardım eder (:D) paranızı unuttuysanız borç olarak size verir sizden saklamaz arkanızdan konuşmaz.Sırlarınızı kimseye anlatmaz ve kendi sırlarını sizinle paylaşır, birbirinizin dert küpü olursunuz.Ya da hoşlandığınız çocukla size çöpçatanlık yapar.Vesaire.Önemli olan çok arkadaşa değil gerçek arkadaşa sahip olmaktır.
Ve bir de doğru arkadaş seçiminin yanısıra nitelikli arkadaş seçimi var.Niteliksiz, boş kafalı insanlarla arkadaş olmayın derim.Size hiçbir şey kazandırmazlar aksine kaybettirirler.Nitelikli arkadaş, adı üzerinde yetenekli olacak.Ha diyelim yeteneksiz (ki bu çok zor her insanın bir yeteneği var) en azından güncel ve sosyal olayları takip eden, gerçek dünya ile bağlantılı biri olmalı.Sizi iç ve dış dünyalarınızdan koparmak yerine sizi onlara bağlamalı.Aptal insanlar her zaman fazlalıktır.Popüler bile olsa, o kişi eğer boş aptal biriyse sakın onunla arkadaş olmayın.Sizi değerinize değer katacak, seviyenize uygun, sadaktli arkadaşlar edinin.
Okuduğunuz için çok tenks :) Bb fistoklar ♥
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bütün Kızlar Toplandık!
Novela JuvenilEvet bütün kızlar toplanıp kızsal meseleleri konuşuyor eğleniyor sorunlara çözüm buluyoruz.Sen de kızların renkli dünyasına katılmaya ne dersin?