Akhirnya aku dapat balik juga...
Aku rasa penat sangat hari ni..
Sebab apa...
Sebab aku kena jalan sana sini macam orang tak betul sebab nak kena ambil gambar peserta yang menang.
Itu satu pasal...
Belum lagi cikgu-cikgu yang suruh aku ambil gambar dia...
Huuuu...😥
Aku pulang dengan bawa balik camera milik sekolah.
"Raena dah balik!" Kataku apabila aku menjejak ke dalam rumah tu.
"Pergilah mandi dulu. Jin ada buat cake hari ni. Nanti kita makan sama-sama" beritahu Omma aku dengan tangan penuh tepung.
Omma tolong Jin Oppa masaklah tu...
"Nae. Omma..."
Aku letakkan camera aku di meja ruang tamu lalu masuk ke dalam bilik aku.
---
Selesai sahaja aku bersihkan diri, aku turun semula ke tingkat bawah.
Aku terkejut...😮
Aku terkejut dengan apa yang aku tengok sekarang ni..
Aku terkejut sebab Jimin Oppa mengambil gambar Jungkook Oppa menggunakan camera milik sekolah aku.
"Jungkook, kau buatlah pose lain pulak..." kata Jimin sambil buat pose seperti cameraman.
"Ala..Hyung ni...pose apa lagi Jungkook nak buat?"
"Buatlah apa-apa pose pun..." kata Jimin yang tidak henti-henti menekan butang camera.
"Oppa..."
Mereka berdua memandang aku.
"Itu camera sekolah Raena punya.." beritahuku sambil tunjuk ke arah camera yang dipegang oleh Jimin.
"Jinjja? Mi-mianhae..." kata Jimin sambil pulang semula camera itu kepada aku.
"Gwenchana..."
"Raena~ boleh tolong padamkan gambar Oppa yang ada dalam camera tu tak?" Soal Jungkook Oppa dengan pandang TEPAT pada anak mata aku...
Dia pandang TEPAT tau...
"Nae..nanti Raena padamkan."
"Gomawo~~" ucap Jungkook Oppa dengan senyuman yang menampakkan giginya itu.
Hanya 1 perkataan yang dapat aku katakan.
Comel...😍
---
Aku duduk dalam bilik aku.
Aku buka laptop aku dan sambungkan wayar pada laptop ke camera.
Aku masukkan gambar-gambar Jungkook yang diambil oleh Jimin Oppa tadi.
Aku tersenyum melihat semua gambar Jungkook Oppa.