Staří známý a Aquapark

1K 57 9
                                    

Pohled Vendy:

Probouzím se s velkou bolestí hlavy. Co se sakra včera stalo? Ležela jsem na boku a viděla 4 matrace na který spali kluci teda až na jedný. Otočila jsem se na druhý bok a viděla Sama. Nevěděla jsem proč leží v mé posteli byla jsem hodně zaskočená, ale byl tak roztomilý. Vstala jsem, samozřejmě jsem si je musela vyfotit na "památku". Vzala jsem mobil a viděla kolik je hodin, 6 ráno!? Šla jsem ke skříni vzala si věci na cvičení což byli úplé kraťasy nad kolena a sportovní podprsenka. Šla jsem se převléknout do koupelny kde jsem si udělala ranní hygienu a vzala prášky na bolest hlavy. Pak jsem přešla do místnosti bez jakýkoliv cedulky což muselo být pro kluky matoucí. Byla to taková moje tělocvična mohla jsem tu posilovat, trénovat a všechno možný. Měla jsem tam vystavený taky všechny možný trofeje, diplomy a medaile, ale jen jeden papír byl pro mě důležitý a to ten na kterém bylo napsáno že můžu chránit lidi na ulici s tím že mám v oku kamerku na důkazy a s tím  že jsem mohla pouze bránit a ne ubližovat či zabíjet i když jsem toho někdy byla schopná. Pak jsem v rohu místnosti, za tyčí na pole dance, uviděla krabici s nápisem ,,Good memories". Šla jsem k ní a otevřela ji, nejspíš jsem na ni úplně zapomněla. Byly v ní fotky a věci které pro mě vždy hodně znamenali. A protože jsem stála ucítila jsem na svých bocích ruce, bylo mi jedno čí jsou, ale na dotyčnou osobu jsem se ihned vrhla. Byl to Sam, který za mnou přišel.,,Dobré ránko" řekl a mé objetí opětoval.,,Ahoj Samko" řekla jsem vesele.,,Čo to tu je?" řekl zmateně a rozhlédl se kolem. Vše jsem mu vysvětlila a vrátila se i s ním k probírání krabice. Narazila jsem na něco, na co jsem úplně zapomněla. Držela jsem v rukou rámeček kde byla fotka mě, Vity a...kluků...Byla jsem v šoku.,,Hej Vendy si v poriadku??" zeptal se Sam.

*Flashback*

Jdu s Vitou za ruku na setkání s jeho přáteli. Strašně se bojím že mi zase něco udělá.,,Budeš chovat co nejdivněji je ti to jasný!" řekl mi hrubě.,,Proč se nemůžu chovat normálně?Je mi už skoro patnáct! Chci mezi ně zapadnout.." řekla jsem smutně.,,Tak hele už ses obarvila na blond a namalovala, nesmějí poznat tvou pravou tvář! A řekneš jim že se jmenuješ Amy!" řekl a dal mi facku.,,Dobře..." odpověděla jsem.
Byli jsme kousek od srazu a Vita mi furt říká jak se mám chovat. Vidím jednoho z těch kluků měl krásné blond vlasy a modré oči a krásně se na mě usmíval. Přišli jsme k nim přiblíží a seznámili jsme se.
________

Byl to krásný den, jeden z těch nejlepších, ale bála jsem se protože jsem se nechovala tak jak chtěl Vita.
,,Hej uděláme si fotku na památku!" nabídl Radek. Všichni jsme souhlasili a udělali si krásnou fotku. Vita s sebou měl příruční tiskárnu takže mi ji vytiskl a kluci se mi na ni podepsali. Pak jsem se rozloučili.
,,Vendy, Vendy..." říkal naštvaně Vita, když už jsme byli pryč od kluků a mě došlo že jsem v prdeli. V pár sekundách jsem ležela na zemi v obrovských bolestech a už jsem jen viděla jak Vita odchází.

*Flashback End*

,,Vendy! Si v poriadku??" skoro křičel Sam sedící přede mnou. Pustila jsem rámeček a odstrčila se od Sama.,,Hej Vendy... vše ok?" zeptal se ustaraně a nepřiblížil se.,,Já...tě...znám" řekla jsem potichu a pomalu, když mi začali stékat slzy po tváři. Podíval se na ten rámeček a vše mu došlo.,,Amy??" řekl zmateně.,,Prečo si nám klamala?" řekl a přiblížil se ke mě. Rozbrečela jsem se a on mě stáhl k sobě do objetí.
Vše jsem mu řekla, podívala jsem se mu do očí stejně jako před dvěma lety a on na mě pořád koukal stejně, těma  úžasnýma očima. Naše rty se přiblížili a my se políbili bylo to úžasný, ale nikdo se to nesměl dozvědět, když už jsem dala pusu Matymu tak si určitě myslel že k němu cítím víc než kamarádství.,,Vendy nabudúce neklam." odvětil s úsměvem.,,Teď budu sama sebou." a dala mu jemný polibek na tvář.,,Pojď jdeme probudit kluky!" řekla jsem vesele a vzala Sama za ruku.
Došli jsme do mého pokoje kde ti tři furt spali.,,Ako ich chceš prebudiť?" zeptal se Sam.,,Tím co mi jde nejlíp!" skoro jsem zakřičela, vzala kytaru, sedla si s ní na postel a začala hrát.

Oni a Já 💕|FF StudioMoonTV|Kde žijí příběhy. Začni objevovat