Pohled Vendy:
Když jsem se ráno probudila tak místo toho abych se jako vždy posadila tak jsem z postele skoro až vyskočila, ušla jsem pár kroků a ihned se mi zamotala hlava a už jsem ležela na zemi. Ihned přiběhla mamka a pomohla mi na nohy. Todle jsme mi děje hodně často, zamotá se mi hlava a spadnu a jednou jsem už i omdlela.
No nic prohledala jsem šatník a začala křičet že nemám nic na sebe. Po chvíli jsem našla oblečení které se mi líbilo.
,,Vendy snídaně!" křikla mamka a já ihned spěchal dolů abych se pořádně najedla.
Poté jsem si udělala klasickou ranní hygienu.*Magic time skip*
Za chvíli mělo být 7 a ano vstala jsem hodně brzo. Byla jsem strašně nervózní že se ze mně stane terč posměchu a šikany. No bylo mi řečeno že naše škola otvírá už v 7:15 tak jsem si řekla že vyrazím o trochu dřív.
Rychle jsem popadla klíče, mobil, batoh a rychle se oblékla.Cestou jsem uvažovala nad vším možným a najednou do mě ze zadu někdo strčil a já spadla.,, Jsi v pořádku??" zeptal se ustaraně milý kluk.,,Jo snad." pomohl mi vstát.,,Jmenuji se Vendy a ty?" zeptala jsem se s úsměvem.,,Jmenuji se Matyáš, chodím tady do školy a jak hádám ty budeš nejspíš ta nová žačka." odpověděl. V hlavě jsem si pomyslela na co asi myslí, celou si mě očima prohlížel.,,Ano, ano to jsem..." odvětila jsem ,,Ty se bojíš co?" řekl Maty ,,Ano a hodně." řekla jsem stydlivě.,,Tak to se bát vůbec nemusíš." vzal mě za rameno a přátelsky se na mě usmál.
Po cestě do školy jsme si povídali úplně o všem dokonce jsem mu řekla že mám TS a že si s ním kdyžtak ráda pokecám.
Těsně před školou jsem se dozvěděla že budem dokonce ve stejné třídě. Byla jsem strašně šťastná že si budu mít s kým povídat.
Když jsem vešla do třídy vrhli se na mě některé pohledy. Pak přišli nějaký dvě holky a řekli,, Ty jsi ta nová holka co?" domluvila a prohrábla si vlasy.,,Jo to jsem" odpověděla jsem ,,Nechceš se dát k nám do party?" řekli namyšleně,,No já..." ani jsem to neodpověděla a stály za mnou tři dívky.,, To je dobrý Anet a Gabčo my ji tu rádi přivítáme samy."dořekla vysoká brunetka,, Já jsem Rebeca ta s modrými vlasy je Claudie a blondýnka je Ester." Dopověděly a naráz pozdravily.,,Ahoj já jsem Vendy." řekla jsem stydlivě.
Zazvonilo na hodinu a já seděla úplně opuštěná v poslední lavici. Pak přišla učitelka ,,Takže dobrý den žáci ráda vás vidím a poprosila bych slečnu Greenovou aby šla dopředu." Seznámila jsem se s třídou. Když jsem domluvila o sobě učitelka nám ukázala nový zasedací pořádek, já seděla vedle Matyho byla jsem strašně ráda.
*Magic time skip*
Po škole jsem se rozloučila s holkama a šla s Matym domů, dohodli jsme se na to že bysme mohli zahrát MC. A zároveň jsem se dozvěděla že je Youtuber, dost mě to zaskočilo ale jsem ráda že jsem ho poznala jako obyčejného kluka.
Takže pro tuto kapitolu konec 💕
Snad se vám líbila původně jste se měli o Mattemovi dozvědět až v další kapitole, ale to bych nevydržela xd🤷🏽♀️
Můžete zanechat 💬 a ⭐
Tak zatím a u další kapitoly čau!🌺
555 slov
❌gramatika opravená
✔poupraveno
ČTEŠ
Oni a Já 💕|FF StudioMoonTV|
FanfictionPřijede nová žačka do školy a potká zde jednoho z členů jedné party... Jak to bude pokud se Vendy seznámí se SMTV dozvíš se zde! VAROVÁNÍ:po tomto příběhu je možné že dostanete rakovinu z cringe... jo a taky tu budou sprostá slovíčka...😂😌 PŘEDEM S...