Ceza

28 3 0
                                    

Eve gittiğimizde tüm gözler bizi sessizce birkaç dakika izledi ardından babam konuştu "neredeydiniz bu saate kadar? O kadar çok aradım cebinizi açmadınız. Bizi çok meraklandırdınız.". Ben hala hiçbir şeye anlam veremezken Ali kulağıma fısıldadı "tünele girdiğimizde çekmiyordu çıktığımızda şarj bitmiş olmalı biz Ozan'ın telefonuyla fotoğraf çekinirken" dedi. Kuzenim zeki demiştim şıp diye çözmüştü yine olayı. Ardından eniştem ekledi "yarın cezalısınız telefon oynayamazsınız telefonları verin yemek yiyip yatın zaten geç oldu" dedi. Oh ne güzel Ozan ile bağlantımız kopmuştu. Yemek sessiz geçtim ardından yukarı çıktık ve odaya girdik Ali benden önce davrandı ve "Ozan ile nasıl iletişim kuracağız?"dedi. İşte bu akşam boyu konuşucağımız konu bu olacaktı. Akşama uyuduğumuzda saat 10 a geliyordu. Ben uyumadan önce geç kalacağımı düşündüm ama hiç öyle olmadı saat 6 buçukta kalktım. Hemen günlüğe koştum ve kapağını kaldırdım dün Ali ile konuştuğumuz gibi yaptım babamın telefonunu aldım ve günlüğün fotoğraflarını Ozan'a attım ve geri yattım. Ali beni uyandırdı ve bana günlüğün yerini sordu bende masayı gösterdim ama günlük yerinde yoktu!!!
Arkadaşlar uzun süredir yazmıyordum bu yüzden özür dilerim ancak geri döndüm

Gelecekten Gelen GünlükHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin