Yuri x Monika

909 37 29
                                    

Jak już mówiłam każdy ship jest przeuroczy (oprócz Nat x Moni bo tamten "jest tylko uroczy"),a więc oczywiście ten również ;3
Myślę,że ten ship jest godny zainteresowania ^^

1. Myślę,że Monika i Yuri mają podobne charaktery.
Monika-mądra,piękna,popularna, zabawna, utalentowana,przyjacielska,
miła,życzliwa,poetycka, rozśpiewana.

Yuri-mądra,utalentowana,śliczna, spokojna,opanowana,miła, uprzejma, szczodra,życzliwa,urocza, elegancka,wyrafinowana, kulturalna,poetycka,zmysłowa.

Podobne,czyż nie? ^^
Oczywiście,niektóre cechy u jednej są bardziej widoczne,mocniejsze,bardziej wyczuwalne,niż u tej drugiej.

I wiecie co?
Wady,też mają podobne!😱

Monika:
Chcąc rozpocząć szczęśliwe życie wraz z MC i mieć swoją ścieżkę,zabiła/usunęła swoje przyjaciółki (najpierw robiąc wszystko aby zniechęcić gracza do wybrania którejś z nich),oprócz tego usunęła większość tego co kiedyś istniało.

Yuri:
(Posłużę się tu modem "Exit Music" i "Summer Hope" ;p
Bo ja ogólnie,zawsze wliczam mody do moich argumentów)
Chcąc rozkochać w sobie MC,mówiła okrutne rzeczy o Natsuki i zaskakująco uwodziła MC.
(W normalnym doki doki)
Była szczególnie niemiła w stosunku do Natsuki i w modach jak i w głównym doki doki,była zabójczo zakochana w MC przez co niektórzy postrzegają ją za psychopatkę i dziwaczkę bo robiła różne rzeczy przez które zaczeli ją tak postrzegać...

(Już nie będę wspominać o ich talentach...
PS.
I tak jeszcze dla jasności,mają też dość podobne zainteresowania ^^)

(Przyjżyjcie się,a prędzej czy później dostrzeżecie podobieństwo,mniejsze lub większe,ale pamiętajcie,że musicie ostro nad tym pomyśleć aby dostrzec to podobieństwo.
Chociaż mi to nie przychodzi z trudem,pewnie dlatego,że to ja doszłam sama do takiego wniosku.
A więc,widzicie.
Mają podobne cechy charakteru i wady.) ;3

2.Jako iż Monika jest mądra,piękna i popularna napewno mogłaby sprawić iż Yuri stanie się mniej odizolowana od świata,aspołeczna i introwertyczna poprzez zaciśnięcie węzłów Yuri z innymi uczniami.
Może nie byłaby otwarta tylko na Monikę,ale też na innych,i innym mogłaby opowiadać o swoich problemach i z innymi spędzać miło czas.

3.Wspomniałam,że Yuri "byłaby otwarta na Monikę".
Dlatego iż Monika jest:
Przyjacielska,miła,życzliwa.
Więc uważam,że wsparłaby i zrozumiałaby Yuri w jej ciężkiej sytuacji.
(Yuri jest aspołeczna,nieśmiała,wycofana,
odizolowana od świata,introwertyczna,tnie się,zagubiona,samotna,i
najprawdopodobniej ma
psychozę.
[tego "psychoza" można używać zawodowo i jest to termin używany do opisania np "zaburzeń osobowości",ale tylko na przykład,jest to używane do opisania wielu innych schorzeń czy zaburzeń])
{Powiem,że przy pisaniu tego
(o zaburzeniach i psychozie) nie wspomagam się googlem,przynajmniej nie teraz bo kiedyś o tym czytałam,i piszę to jak zapamiętałam i zrozumiałam.}
WIĘC PAMIĘTAJCIE,ŻE NIE WSZYSTKO MUSI SIĘ ZGADZAĆ!
PS.
Może Sayori też ma psychozę.😨
Tak wiem,że ma depresję,ale być może to też ;/
Poczytajcie sobie o tych zaburzeniach jak chcecie ;)
I przepraszam za lekko creepy teorie...😅

4.Im obojgu pewnie zależałoby bardzo na związku,bo są dojrzałe i traktują siebie poważnie.

Okey,a zatem to tyle.
Dam temu shipowi 8/10.
Wiedzcie-argumenty i ogólne podsumowanie,tak oceniam ;)

A teraz codowne fanarty!😍❤


A teraz codowne fanarty!😍❤

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.
Ocena ShipówOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz