Ja nie wiem jak to możliwe,że to istnieje ;-; (może dlatego,że jest tam mało postaci?😐)
Tak,niby to uroczy ship,ale jak już wspomniałam w poprzedniej części,tak naprawdę każdy taki jest. (Chociaż każdy jest przeuroczy,a jak dla mnie ten jest jedynie uroczy)
Ok,ale spróbuję poszukać jakichś argumentów dlaczego możnaby je shipować/mogłyby być razem😄1.Wtedy kiedy Monika się spóźniła do klubu i wszyscy zaczeli to komentować,a ona wróciła i powiedziała,że ma nadzieję,że nikt się o nią nie martwił,Protagonista powiedział,że Natsuki się martwiła,że jej jeszcze nie ma,a ona naturalnie zaprzeczyła co może coś oznaczać,ale wcale nie musi. (nawet nie znając jakiejś osoby mamy prawo się o nią martwić albo tak po przyjacielsku,to nie musi oznaczać zakochania czy też zauroczenia)
2.Jako iż Monika jest popularną,ładną,mądrą,
wysportowaną dziewczyną (nie jestem pewna,ale chyba też jest przewodniczącą szkoły czy cuś,a to chyba znaczy,że jest przedstawicielką szkoły) to na pewno ma jakieś wpływy na nauczycieli,uczniów,i ogólnie na całą szkołę.
A więc mogłaby nastawić całą szkołę przeciwko ojcu Natsuki,a do samej Natsuki bardziej przekonać.
Np:
Nastawienie szkoły przeciwko ojcu Natsuki:
a)Na lekcjach nauczyciele pozwalaliby przemówić do uczniów Monice i takim sposobem mogłoby coś do nich dotrzeć (i częściej rozmawialiby z Natsuki i to o wiele milej,zpędzaliby z nią więcej czasu,itp...)
[Tylko żeby się nie zakochani w Natsuki bo Monika byłaby wściekła😂]
b)Monika robiłaby różne fundacje czy też konkursy dzięki którym Natsuki mogłaby otrzymać sporą sumę pieniędzy,ubrania,jedzenie/tylko słodycze,może nawet rodzinę zastępczą,i inny dom
c)Uczniowie zrobiliby wjazd na chatę i pomogliby Natsuki niczym MC,tyle że byłoby ich znacznie więcej (XD,ale chyba możliwe)3.Yandere x Tsundere jest dość ciekawym i fajnym połączeniem,i mogłyby od siebie się wiele nauczyć (podobnie jak Dandere x Tsundere [Yuri x Nat])
Ja nie przepadam za tym shipem.
Daję temu shipowi:
3,4/10
(Dopiska 22.04.19r.
Zmieniam na 4,8/10)
Może i nie jest taki zły,ale w shipie "Sayori x Monika" dałam 9,5/10 chociaż wspomniałam,że "normalnie dałabym 10/10,i że bardziej się kieruje argumentami."A teraz oczywiście,parę zacnych zdjątek ;p
Specjalnie dla was przetłumaczę😚"W przeciwieństwie do was idioci.Wspieram i wybaczam Monice;która przeszła wiele bez nikogo u swego boku."
(Czy coś takiego,nie jestem aż tak dobra w angielskim)
CZYTASZ
Ocena Shipów
De TodoUWAGA! >Książka jest zakończona >Książka zawiera maaaasę długich opisów i ogólnie jest chaotyczna, więc nie polecam Ci jej czytać, jeśli masz słabe nerwy i lepiej nie marnuj cennego czasu, napewno masz istotniejsze zajęcia (nie jestem zadowolona z t...