Yuri x Sayori

541 18 14
                                    

Kuźwa! O co kaman!?😐 Uroczy ship,za uroczym shipem,no
naprawdę?! Kufa,serio??? ;-;
XD! Dobra,powaga.😐
No cóż,ale chyba nikt nie zaprzeczy,że ten ship jest przeuroczy,nieprawdaż?😊
Bo ten ship,jest przeuroczy!😄😍
Deja vu? XD

1.Zacznijmy od tego,że dziewczyny mają podobny tok rozumowania i czasem,nawet podobnie się zachowują. Może kogoś to zaskoczyło,jednakże:

Yuri-stara się by nikogo nie urazić i ostrożnie dobiera słowa.
(Co prawda bywa,że ją ponosi,zapomina się lub "działa zbyt intuicyjnie",lecz jeżeli już tak jest,zawsze ma wyrzuty sumienia i przeprasza.)
Oprócz tego,wyrzuty sumienia Yuri stają się tak wysokie,że powoli zaczyna nienawidzić siebie i się tym tak zadręczać,że zaczyna się ciąć... Niby to dlatego,bo jej to sprawia przyjemność,jak to ujęła "słodki ból" (chyba było to w jakimś modzie),ale zwróćmy uwagę na to,że to nie musiał być jedyny powód... Moim zdaniem,Yuri miała więcej niż jedną przyczynę aby się ciąć. (Niestety.)
(U Sayori,wygląda to podobnie,ma depresję,a to jedna z cech tej choroby. Od wyrzutów sumienia,poczucia winy,nienawidzenia siebie,po myśli samobójcze.)
Sayori-unika konfliktów ze wszelkimi osobami,a gdy powstają między kimś innym,stara się je zażegnać.
(Yuri raczej unika wszelkich konfliktów,omija je szeeerooooookiiiim łukiem,jest zbyt nieśmiała by pomóc.
A kłótnia z Nat,to zupełnie inna sprawa,jak dla mnie Nat przesadziła,a potem awantura się rozwinęła,za pomocą obu dziewcząt,ale wina zawsze leży po każdej ze stron konfliktu. [chyba,że któraś ze stron specjalnie wywołała kłótnię,umyślnie zmusiła/zmanipulowała tą drugą osobę do powstania konfliktu].)
Z perspektywy MC,wygląda to tak,że Sayori jest roztrzepana i komiczna,kiedy doprowadza do krępującej sytuacji,wydaje się nie zdawać sobie z tego sprawy.
Moim zdaniem,to nie tak,myślę,że Sayori po prostu chciała,zbliżyć MC do innych dziewcząt,robiła to własnym kosztem,bo potem miała coraz większe wyrzuty sumienia...

(Kurczę,ciężko mi to odpowiednio rozpisać!😥 Dobra,a więc zrobię mini-podsumowanie tego punktu...)
a)Zarówno Sayori jak i Yuri zawsze gdy zrobią coś złego bądź źle mają OROMNE wyrzuty sumienia i poczucie winy.
b)Zarówno Sayori jak i Yuri unikają konfliktów.
c)Zarówno Sayori jak i Yuri w kontaktach z ludźmi są miłe i robią dobre pierwsze wrażenie.
(Wiem,że piszę chaotycznie,więc myślę,że to wam mocno ułatwi zrozumienie tego co piszę i od razu czytanie tego będzie przyjemniejsze❤)

2.W związku,gdyby
były razem:

a)Minusem jest to,że gdy zrobią sobie jakieś przykrości,obie mają STRASZLIWE wyrzuty sumienia i poczucie winy.
b)Jednak przez swoją wyjątkową wrażliwość i wielką miłość do siebie,szybko by się pogodziły.
c)Na każdym kroku by się wspierały,pomagały sobie... Itd. Przez co ich marzenia mogłyby prędko się spełnić... Sayori-
dawałaby Yuri mnóstwo motywacji i nadziei i napewno nie raz pomagałaby Yuri. Yuri-dawałaby Sayori trzeźwe i przemyślane rady i nadzieje na spełnienie jej marzeń i do doprowadzenia do jej sukcesów i jeśli by potrafiła pomogłaby.
d)W bardzo wielu sytuacjach by się rozumiały,więc ich związek byłby kwitnący.
e)Moim zdaniem Yuri,
niestety,ale nie jest daleka do zachrowania na depresję... (W sumie,każda z dziewcząt mogłaby ją mieć,nie zdziwiłabym się😓) Więc. Gdyby Yuri miała depresję,Sayori z własnego doświadczenia wiedziałaby jak się z nią obchodzić. Gdyby Sayori się cięła,Yuri niewątpliwe próbowałaby ją pocieszyć i uświadomić jej,że to nie jest
dla niej dobre.
f)Są jak dwie krople wody i to jest przyczyną czemu się tak świetnie rozumieją,ponadto, zapewne dogadają się bez słów... Napewno się ze sobą utożsamiają i starają się sobie pomóc. Oprócz tego,idealnie się dopełniają,
zalety jednej,do zalet drugiej,przez co,gdy są razem, wszystko wydaje się im lepsze. (Chociaż tak samo jest jeśli chodzi o wady,a to oznacza więcej nieporozumień i kłótni.)
g)Jest bardzo mała szansa,że by ze sobą zerwały,bo po co niszczyć coś,co działa (😏😍). I... Nie miały by do tego odwagi i chęci,bo wiedziały by,że sobie złamią serce,a bardzo by tego nie chciały.
h)Yuri-psychologicznie i mentalnie dbałaby by o ich związek,Sayori-uczuciowo i emocjonalnie. (Z resztą,nawet na odwrót mogłoby być albo mogły by dzielić się tymi rolami.)

Ocena ShipówOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz