Život je těžkej. Hlavně když vám rodiče řeknou že se v pololetí budete stěhovat .... a pololetí je už za dva týdny. Ach jo a to jsem chtěli s kamarádkami jet na nákupy a to je to co jsem potřebovala, nemám nic na sebe a to je v háji, pitomý pololetí němůže bejt třeba za dva měsíce?
"A slečna Maxwellová to určitě bude vědět, že ano? " jediné co jsem z toho slyšela bylo jen moje příjmění a to mě najednou vytrhlo z mých myšlenek. A sakra učitelka ." Ano ... teda ne omlouvám se ale já se to zapoměla naučit" řekla jsem když jsem si bleskově uvědomila že jsem ve škole a sedím ve třídě. Byla zrovna hodina francouzštiny a zbývalo už jen 5 minut. Když skončila hodina učitelka na mě zavolala "Faylo, ty za mnou přijď do kabinetu.... po vyučování takže, za hodinu, ano?"řekla přísně a já kývla na souhlas a odešla ze třídy. "Aaaaa Fayla " řekl hlas který mi těd' vážně chyběl. Ta nejoblíbenější holka na škole - Carly. "Ty máš ale vážně smůlu, budeš mi muset platit nový boty!"řekla a já se otočila čelem k ní " A to jako proč??" řekla jsem a dala jsem obočí nahoru. "Někdo mi počmáral boty tvojí lihovkou a ta nejde vyprat a ty jsi navíc jediná která je motala v šatně" řekla a já se na ní tak koukla a zakroutila hlavou" víš kolik lidí má takovou lihovku jako já? A navíc..." Chtěla jsem něco říci ale v tom slyším "Ten kdo ti je počmáral nebyla ona ale já" zavřela jsem oči a řekla jsem ,aaaaaaa, to je Tom. "Ten trapnej pocit když se s někým hádáš a pak zjistíš že měl celou dobu pravdu on" řekla jsem aby to nevypadalo že jsem úplně vyvedená z míry. A Carly se jen otočila a odešla. Má nos trošičku nahoru a jak vidím tak to ničemu.... vážně ničemu nevadí. "Já jí tak nesnáším" řekla jsem si pro sebe a Tom se zeptal " Jsi v poho? Pěkně se snaží si najít někoho na kom by se vyřádila ale to se jí jen taknepovede." " Jo toje fakt" řekla jsem, zamávala mu a šla jsem do tělocvičny. "Dnes budeme skákat přes kozu a kdo bude mít odskákáno může jít hrát vybíjenou. A nezapomeňte že se týden po pololetí bude hrát turnaj ve vybíjené tak se snažte." řekla učitelka když jsme se seřadili kolem ní a začali hodinu.
Skákání přes kozu mě ceklem bavilo jsem pružná a tak mi to šlo skoro samo.Ale jak nesnáším vybíjenou......... to se ani nedá říci........
ČTEŠ
What?????
Fanfiction" No a já nevím co mám čekat.. protože.. nikdy nevíte u mých rodičů co čekat jsou schopní koupit mi i dinosaura nebo tak něco." Fayla se musí stěhovat s rodinou do Glasgow a neví co čekat ale aspoň už nemusí vídat Carly tu otravnou mrchu co jí tak n...