All In One?

27 0 0
                                    

Ok..... Jsem stále tak nějak zmatená z toho že s námi chce učitelka mluvit. No aspoň se nemusíme učit!!!!! No jsem tady a učitelka bude určitě chtít něco otravnýho ale nevim nechám se překvapit."Tak klid prosím nebudeme se rušit já vámněco řeknu a pak si můžete mluvit jak budete chtít." řekla učitelka a my jsme všichni zmlkli teda až na pár kluků ale těm to netrvalo tak dlouho." Tak moc děkuju, chtěla jsem s vámi mluvit ohledně složení vaší třídy které se už zítra změní. Zítra už do této třídy nedorazí jedna dívka kterou všichni známe, jmenuje se Fayla a tak nás zítra bude jen dvacetsedm." Tím její řeč skončila ale protože se kluci nechtěli předtím přestat bavit skončila hodina a mi mohli jít domů. " Tak super zítra už jen sbalit a jedeme pryč!" řekla jsem si, vzala si tašku na záda a pomalým krokem jsem odcházela ze školního areálu. Přišla jsem domů a prohlédla jsem obývák, kuchyň a ložnici jestli doma není mamka ale nebyla tu a tak jsem šla do svého pokoje. Hodila jsem tašku vedle psacího stolu a spadla jsem na postel. Málem jsem se zase rozbrečela ale naštěstí mi zavolala mamka že zachvíli přijede že se jen trochu zdržela a přiveze mi dárek od tety. Lehla jsem si na postel a přikryla se dekou a jak jsem byla unavená tak jsem usnula."Faylo? Máš tady ten dárek potom si ho rozbal" řekla mamka když dorazila domů.

What?????Kde žijí příběhy. Začni objevovat