Slunce se ráno silně rozzářilo a já jen z těžka otevřela oči a najednou slysím tu melodii kterou znám jako vlastní boty..... Budík! Koukám na telefon a vidím že zvonil už po páté a je už 7:45 a já totálně nestíhám školu. Konečně se donutím vstát z postele a hodím na sebe černé legíny s bílým tílkem a letím dolů na snídani. V polovině cesty ze schodů si uvědomím že mi někdo volá a já mám mobil v pokoji na stole. Běžím proto nahoru a už tak nestíhám. "Ano,...jo jasně už jsem vzhůru, ano jsem už skoro ve škole,...čau." řekla jsem mamce aby se nenaštvala. Beru si mobil do kapsy a běžím dolů po schodech a beru si jablko abych se aspoň trochu nasnídala. Hodím svačinu z lednice do tašky a už letím do školy,...vlastně ješte zamknout a už jít abych nepřišla tak pozdě.
Vletím do třídy a učitelka se na mě koukne" Faylo proč si přišla tak pozdě?" řekla a já si rychle něco vymyslela " No nezvonil mi budík a rodiče byli v práci a nemohli mě vzbudit." řekla jsem aby to nevypadalo tak divně. "No dobře ale ať se to už příště ....." chtěla říci neopakuje ale pak si umědomila že žádné příšte být nemůže a tak se jen tak odmlčela a řekla abych si šla sednout.
Po asi dalších pěti hodinách které jsme měli jsem si řekla že je skoro konec "ještě poslední hodina" řekla jsem si v duchu a slzy mi začali stékat po tvářích když jsem si uvědomila že už je to moje poslední hodina vůbec v této škole, v tomto městě, v této třídě, ve skupině těchto lidí které jsem znala opravdu dlouho a budou mi chybět...... teda jen někteří. "Ještě si vezmu francoužštinu a půjdu!" řekla jsem Claire a paní učitelce na francouzský jazyk a snažila jsem se zahnat slzy rychlým mrkáním.
"No dobrý den, můžete si sednout a vezmeme si hned na začátek hodiny zajímavé téma ale nejprve s vámi chce mluvit paní učitelka a poprosila mě abych vás odvedla do auly kde na vás čeká.Tak pojďme ať není naštvaná.
Vydali jsme se do auly a v tom slyším Claire a Amber jak na mě zezadu volají ať na ně počkám.Už byly u mě a Amber spustila: "Takže já to vím, Claire to ví a ty taky. Nemůžeš nám jen tak odjet Faylo, teda aspoň bez rozloučení ne!" jen to dořekla tak si slovo vzala Calire:"Hele Faylo já tě mám ráda a nechci aby si odjížděla pryč, od nás jsme přece taková ta úžasná trojka BFF přece, tady máš něco od nás!" řekla a už mi do ruky vrazila tašku se smajlíkem, kterou jsem ukazovala když jsem byly naposledy na nákupech a v ní nějáká čokoláda, náramek aby jsme meěly stejný a takový přívěšek na krk na něm třetina srdce. Claire měla další a poslední měla Amber."Holky já vás mám taky ráda" řekla jsem a pak jsem obě dvě pořádně objala. Já tak nenávidím stěhování!
ČTEŠ
What?????
Fanfiction" No a já nevím co mám čekat.. protože.. nikdy nevíte u mých rodičů co čekat jsou schopní koupit mi i dinosaura nebo tak něco." Fayla se musí stěhovat s rodinou do Glasgow a neví co čekat ale aspoň už nemusí vídat Carly tu otravnou mrchu co jí tak n...