Ok, lidičky chci se vám omluvit že jsem teďka nic dlouho nepřidla ale neměla jsem vůbec čas a taky se chci omluvit že bude tento díl kratší ale vím co bude v dalším díle a tím vám to příště vynahradím- Terry Nka
No po hodině a půl poslouchání písniček v autě jsme dorazili do Glasgow a já se začala rozhlížet jestli nenajdu náš dům. Ano, mám ho. Byl to krásný, velký a bílý rodinný dům a hned na vedlejším pozemku patřícím sousedům jsem zpozorovala kránsou malou stáj a jízdárnu. A navíc je na konci naší ulice menší les na krásné vyjížďky. Jo tam je můj koníček, ale zajímalo by mě kdo mě bude učit a komu ten pozemek patří. No nic, šla jsem za rodiči a mamka mi ukázala můj pokoj. Šla jsem si vybalit věci do skříní a lehla jsem si na postel abych si trochu odpočala. Zachvíli jsem slyšela zvonek a mamku jak tam s někým mluví nejspíš to bude soused. No šla jsem se podívat ze schodů a došla jsem ke dveřím a viděla jsem celkem mladého kluka asi tak dvacetiletého s hnědými kudrnatými vlasy a chtěla jsem se představit, ale byl rychlejší. "Ahoj, já jsem Harry Styles, tvůj učitel ježdění, ty jsi určitě Fayla že?", " Ano jsem Fayla moc ráda tě poznávám" řekla jsem a sklopila hlavu aby neviděl ten malý usměv který se mi vytvořil na rtech. Harry je úžasnej, hlavou mi létalo spoustu motýlků kteří sebou nesly ty nejrůznější představy o tom jak mě Harry bude učit jezdit.No nic méně mě z přemýšlení vytrhl další rozhovor mamky a Harryho kteří se bavili o mém koni." Nechceš jít se mnou za svým koněm?" zeptal se Harry a já jsem jen přivývla. "Dobře" řekla mamka a my jsme šli do stáje.
Jestli budete tak hodní Votes a nebo komentář poteší :D Terry Nka <3 Mám vás moooc ráda
ČTEŠ
What?????
Fanfiction" No a já nevím co mám čekat.. protože.. nikdy nevíte u mých rodičů co čekat jsou schopní koupit mi i dinosaura nebo tak něco." Fayla se musí stěhovat s rodinou do Glasgow a neví co čekat ale aspoň už nemusí vídat Carly tu otravnou mrchu co jí tak n...