21,200❤ 3,899💬
BeirsLili; Aynada aynı benim gibi... parçalanmış.NoahEviansss; Kalçaların... Görmek istiyorum.
BeirsLili yorumu beğendi.
19,929❤ 6,666💬
NoahEviansss; Makyaj güzeli olduğum doğrudur.BeirsLili; Suratına badana yapmak isterdim.
NoahEviansss yorumu beğendi.
Dm;
NoahEviansss; Mademki karşılıklı yorumlaşıyoruz tanışalım ;)
BeirsLili; Senin gibi yavşak biriyle mi ? Ben hiç sanmıyorumda...
NoahEviansss; Hey ne güzel birbirimize yorum falan yapıyorduk... ? Ne değişti şimdi ?
BeirsLili; Ne mi değişti ? Hergün tonlarca kıza yavşıyorsun ? Karşı apartmanda oturuyorsun ve bunu görebiliyorum herhalde.
NoahEviansss; Karşı apartmanımda oturduğuna emin misin ? Orası aile apartmanı.
BeirsLili; Tanrım... Eve ihtiyacım vardı ve geri çevirmediler. Hem sanane nerde oturduğumdan.
NoahEviansss; İlk söyleyen sendin. Peki herneyse , bence tanışabiliriz ?
BeirsLili; Tamam tanışalım. 😒
NoahEviansss; Eheheh , ben Noah biliyorsun işte öyle.
BeirsLili; Sen insanlarla böyle mi tanışiyorsun ? Aptal...
NoahEviansss; Nasıl tanışılıyormuş peki ?
BeirsLili; Ben Lili Beirs. 21 yaşındayım gibi .d
NoahEviansss; Bu zeka sana fazla. Pekala , Bende Noah Evians. 22 yaşındayım... (?)
BeirsLili; Afferin :")
NoahEviansss; Hey benden küçüksün :D?
BeirsLili; 1 yaş..? Çok birşey değil.
NoahEviansss; Dediğin gibi olsun küçük hanım :D
BeirsLili; Tanrım bana sabır ver... Pekala tanıştık iyi hoş ?-?
NoahEviansss; Neleri seversin ? Neleri sevmessin ?
BeirsLili; Hm... Mesela senin gibi yavşakları , yalancıları ve öküzleri sevmem , hatta nefret ederim ,D
Neys... Gitmem gerekiyor. Bb.NoahEviansss; Kırıldım şuan 😢 Neys... Hoşçakal!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İnstagram¹.
Short StoryÖncelikle 1 günlük kitaptan beklentiniz olur mu...(?) BeirsLili yorumu beğendi NoahEviansss yorumu beğendi. NoahEviansss; Mademki karşılıklı yorumlaşıyoruz tanışalım ;)