20,819❤ 1,900💬
BeirsLili; İşte Lili farkı💁♀️ Neyse gidip akşamki balo için hazırlanayım.NoahEviansss; Akşam görüşürüz.
➡️BeirsLili; Ne?Buda ne demekti ? Pekala pekala.... Annemin gönderdiği elbiseye bayılmıştım. Kuaföre gidip para vermek istemiyordum. O yüzden kendim klasik topuz yapacaktım.
Saat akşam 7'ye geliyordu. Minik el çantasınıda aldım ve evden çıkıp taksiyi beklemeye başladım. Yaz olduğu için hava hala aydınlıktı. Taksinin gelmesiyle binip gideceğimiz yeri söyleyerek telefonumla ilgilenmiştim. Parayı ödeyip indim ve içeriye doğru ilerledim. Yakın olduğum kişileri gorünce direk yanlarına gitmiştim.
"Çok güzel olmuşsun Lili..."
"Sende çok yakışıklı olmuşsun Sam."
Gülümsedim ve etrafa baktım. Henüz ana salonda değildik. Sam'e dönerek fotoğrafımı çekmesini istemiştim. Uzun uğraşlar sonucu güzel fotoğraflar olmuştu. Köşedeki sanldayeye oturdum ve gönderi olarak paylaştım.
35,901❤ 15,819💬
BeirsLili; Sonunda okuldan kurtuluyorum :)NoahEviansss; Çok güzelsin... Tanrım. Sana tapacağım...
BeirsLili yorumu beğendi.
Gülmüştüm. Herkes ana salona geçince mecburen bende geçmiştim. Pek fazla konuşmadan genellikle insanları izleyip dinliyordum. Çok sıkılmıştım çünkü yakın olduğum Sam dışında kimse yoktu ve Samde başkalarıylaydı. Buraya gelirken gördüğüm tera çıkmıştım. Saat 9 oluyordu ve hava yeni yeni kararıyordu. Hava renklenmişti ve çok güzeldi. Kendimi kalın korkuluklara doğru yaslayıp gökyüzünü seyrettim. Hafiften rüzgar esiyordu ve uykumu getiriyordu. Gözlerimi kapatmıştım. Bir süre sonra birden belime kollar sarılmıştı. Şaşkınca arkama baktığımda Noah'ı görmüştüm.
"Ne işin var burda ?"
"Seni kavalyesiz bırakcağımımı sandın güzelim?"
"1 günde hareketlerin çok değişmiş. Ne olduysa sana artık"
Göz devirip kollarını çekmeye çalıştım. Çalıştım çünkü nasıl sıkı sarmaladıysa çekememiştim.
"Çek ellini."
"Yoo.... niye çekiyim ?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İnstagram¹.
Short StoryÖncelikle 1 günlük kitaptan beklentiniz olur mu...(?) BeirsLili yorumu beğendi NoahEviansss yorumu beğendi. NoahEviansss; Mademki karşılıklı yorumlaşıyoruz tanışalım ;)