0.4

352 16 2
                                    

Noahyedek; Beni neden engelledin ?

BeirsLili; Yorumumu siliyorsun ? Yazdığım haldede cevab vermiyorsun ?

Noahyedek; Fazla alınganım ve kırıldım. Yalan söylemeyeceğim.

BeirsLili; Oh.. üzgünüm. Kırılacağını düşünmemiştim.

Noahyedek; Madem barıştık engeli kaldırırsın herhalde ?

BeirsLili; Kaldırdım.

BeirsLili NoahEviansss'ın engelini kaldırdı.

NoahEviansss; Sonunda...

BeirsLili; Birbirimizi tanımıyoruz. Böyle şeylerin olması normal.

NoahEviansss; Buluşup konuşmaya ne dersin ? Hem kaynaşırız falan filan... .-.

BeirsLili; Bugün müsait misin ?

NoahEviansss; Evet

BeirsLili; Tamam 2 saate caddedeki kafede.

NoahEviansss; Tamam görüşürüz.
Görüldü (14.14)

Lili;

Telefonumu yatağın üstüne bırakmış gözümü ovalamıştım. Evet evet daha yeni yeni kalkmıştım. Banyoya gidip duş almıştım. Elbette pek ayıltmamıştı. Soğuk suyla alsam hastalanıp yatalak gibi yatmakda istemiyordum. Dişlerimi fırçalayıp her zaman ki gibi maskelerimi vs sürüp mini bakımımı yapmıştım. Mutfağa gidip gevreği çıkarıp yemeğe başlamıştım. Tabi arkadan Ariana Grande'nin Thank u , next şarkısını çalıyordu. Bazen eşlik ediyordum.

"Thank u , next. Thank u , next . I'm so fuckin'g grateful for my ex..."

Kaseyi lavaboya bırakıp odama gidip ışık hızıyla perdeleri kapamıştım. Hemen iç çamaşırlarımı giyip siyah şort ve baskılı sweet giymiştim. Özlemle beklediğim siyah converslerimide ayağıma geçirdim. Özlemle yani... yağmurlu havalarda convers giymek... (?)

Daha buluşmamıza yarım saat kadar vardı. Şefaf bel çantamıda alıp içine gerekli olanları koydum ve evden çıktım. Noah büyük ihtimalle ya erken gitmişti yada geç gelecekti. Neyse ne...

Kafeden içeri girdiğimde klimanın etkisiylede kafe serindi. Etrafta göz gezdirince Noah'ı görememiş boş masaya yerleşmiştim. Aradan 10-15 dakika geçmişti. Nerde bu aptal çocuk ?

Dm;

BeirsLili; 15 dakika oldu. Nerdesin ?

(30 dakika sonra.)

BeirsLili; 45 dakikadır ne cehennemdesin ? Hadi 10 dakika anlarımda , nerdeyse 1 saat oldu.

(20 dakika sonra.)

BeirsLili; Pekala gelmiyorsun. Anladım bari baştan haber verseydin. O kadar giyinmezdim.

Sinirle telefonumu cebime sıkıştırıp içtiğim milkshakein parasını ödemiştim. Kafeden çıkıp apartmana doğru yürümeye başlamıştım. Aslında görüldü dahi bırakmamıştı. Ya birşey olduysa ? Onun apartmanına doğru gidip gördüğüm ilk kişiye dairesini sormuştum. Öğrendiğim an merdivenle çıkarak kapısına gelmiş zile basmıştım. 5 dakika geçmeden Noah kapıyı açmış bana bakmıştı. Üstü çıplaktı , altında siyah eşofmanıyla karşımda duruyordu. Ağzını hafif aralamıştı beni görünce.

"Lili...? Ne oldu ?"

"Bulaşacaktın hani ? 1 saat seni bekledim.,"

"Üzgünüm. Başka sefer buluşsak ?"

"Şansını kaybettin. Hem neden gelmedin ? Birşey oldu sanmıştim."

"İşte.. neyse neden bulaşamıyoruz ?"

"Biliyorsun. Üniversite bitiyor ? Mezun oluyorum , ailemin yanına döneceğim haftasonu."

"Gidiyor musun yani ? Hem bugün perşembe , yarın ?"

"Yarın balo var. Herneyse..."

Tam gidecektim ki uzun bir deri bir kemik sarışın bir kız çıkmıştı arkadan. Üstündeyse erkek tişortü vardı.

"Keşke sevgilin olduğunuda söyleseydin. Noah Evians."

Arkamı dönüp kendi daireme ilerlemiştim. Hayır sinirim acayip bozulmuştu , madem sevgilisi vardı ve gelecekti ne diye oyaladı ki beni ? Ahmak.

İnstagram¹.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin