Ve annesinin o acili sesiyle uyandi Burcin
-Kalkkk artikkk bu saate kadar yatilir mii?
Her sabah ki bikmis tavriyla kalkti yataktan ve annesinin hazirladigi o kahvalti sofrasina oturdu egreti bir sekilde.Masada ki tabaklara baktii ,duvarlardan sarkan perdelere ,kanepelerin kadife kumaslarina ve babasinin o sert bakislarina denk geldi gozleri .Bir lokma alacakken tabagindan daha bogazina goturmeden dizildi lokmalari kursagina ..Babasi onun en aciyan yanagiydi .Yikilan hayallerini goruyordu o bakista.Okulun son senesi caresizse bitmesin diye dualar ediyordu.Yaşitlari universite tercihleri konusurken o babasinin ona buldugu koca adaylariyla mesguldu .Istemiyordu fakat caresizdi ..
Suphesiz ki mutlak son kacinilmazdi .Biliyordu .Usulca kalkti masadan,saygiyla yurudu .Formasini giyip usul usul tuttu okul yolunu .Aklinda binbir hayat telasi ve gitmek vardi ..Gitmek oyle imkansiz gorunuyordu ki .Ne yapacakti nereye kacacakti .Sahiden babasinin dedigi gibi evlenip hayatini mi kurmaliydi yoksa cesaretini toplayip o kapiyi carpip cikmalimiydi .Kimse sormuyordu ona ne istedigini annesi bile.O mani bulutlarin arasindan kosmak istiyordu ,alabildigince bir mavilikte kaybolmak istiyordu .Yururken daldigi hayaller onu mutlu etmeye yetmiste artmisti bile..
Ve cok uzun surmedii ..Bir ses tum bu huzuru sacindan cekilmesiyle bozdu ..Gelen burcinin en yakin arkadasi merveydi ..Kendince espiriler yapip okul yolunu tuttular.Merve yaz tatilinde neler yapacagini uzun uzun anlatirken ,okulun onune gelmislerdi burcin merveyi durterek
-hadi artik gec kaldik dedi ve kosar adimlarla sinifa dogru ilerlediler ..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hayat Sana JOKER.
DragosteHer zaman önüne gelmez istediklerin .Sen hayata bir kart at.Tum sayilari eline al . PİŞTİ !!