9.Bölüm

754 27 2
                                    

Yüzüme şaşkınca bakan iki adet insan vardı evet hamileğim ne olucak ? Bir dakika ya ben gerçekten hamileyim anne olucam anne :Dd Çok güzel bir duygudur eminim ...  Ya Aksel istemezse ; istemezse istemesin ben bakarım bebeğime bu kadar basit !

M : Neden öyle bakıyorsun Kerem ? Öldürücekmiş gibi ?

K : Yok ya şaka yapıyorsun dimi :SDfsdv hahhah Şaka tabi canım ..

M : Hayır çok ciddiyim ; ben hamileğim ..

A : Ne bir dakika (Şok geçirmiş halde ) Yani şimdi ben :D (Sırıtarak) baba mı oluyorum ?

K : Allah kahretsin (Çok sinirlenerek ) Ne b*k yiceksiniz şimdi ?

M : Ben kendi çocuğuma bakabilirim Aksel'e gerek yok Kerem ..

A : Ne demek gerek yok Melis ! O benim de çocuğum unutuyorsun heralde ! (Bağırarak)

M : Bana sesini yükseltme !! ( Bağırarak)

K: Susun bir susun be ! Yemişsiniz bir halt oturun şöyle adam akıllı düşünelim şu işi ( Sakince)

Ben tekli koltuğa oturdum ; Akselde karşımdaki koltuğa oturmuştu . Kerem ise her zamanki yerindeydi onun yeriydi sahiplenmişti oraya kimseyi oturtturmazdı ..

K : Melis bak bunu babam yada annem duyarsa sana neler yapacaklarını .. söylemek bile istemiyorum anlayabiliyorsun dimi ? ( Orta sesle )

M : Biliyorum Kerem ama ne yapabilirim ?

K : Of off ! Aslında siz evlenseniz bu sorunu kökten sökeriz . ( Kararlı bir ses tonuyla)

M : Hayatta olmaz ! ( Sinirlenerek)

A : Evet evlenelim en iyisi bu ; Melis ben seni seviyorum sende beni seviyorsun bak ne güzel bebeğimizde olucak daha fazla büyütme bu olayı bebeğim lütfen ..

K : Melis bak sana iki seçenek sunucam ( Melis Keremin sözünü keserek)

M : Bencede diğer seçenek Kerem söyle neymiş ?

K : Bebeği aldırcaksın ( Düz bir sesle)

M : Ne ! ( Şaşırarak) Bunu benden isteyemezsin Kerem sağol yardımın için ama ben kendim halledebilirim gerek yok yardımına ..

A : Aynen Kerem asla izin vermem böyle bir şeye ! 

K : O zaman Melis hemen bu adamla evleniyorsun bu işte burda bitiyor ; Akşam annem ve babam evde olucak Aksellerde gelsin isteme falan derken karnında belirleşmeden olayı kökten sökelim !

M : Ama Kere-

K : Aması falan yok Melis ! Adamı delirtirsiniz lan siz !

A : Tamam ben gidiyim en iyisi bizimkilerle akşam geliriz o zaman ? ( Kereme bakarak )

Melis yüzünü iki elinin arasına alarak 'Allah kahretsin' der ; Aksel ona bakıp biraz iç geçirir sevdiği kadın bu kadar mı soğumuştu ondan acaba tekrardan gönlünü alabilirmiydi ?

K : Aynen öyle .. ( Kesin bir ses tonuyla )

M : Sakın hamile olduğumu birine söylemeyin !

K : Tabiki de Melis söylemiycez üçümüz arasında kalıcak tamam mı Aksel ?

A : Tamam kayınbirader :D

Seni SeviyorumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin