ဆူး (Part-4)

13 0 0
                                    

ဆူး

Part - 4

စာ​ေမးပြဲ​ေျဖ​ေနရင္​းအခန္​း​ေ႐ွ႕မွကိုကိုနဲ႔မျမတ္​စုမြန္​တို႔တစ္​​ေယာက္​နဲ႔တစ္​​ေယာက္​ျပံဳးကာၾကည္​့​ေနတာကိုဆူးျပန္​ျမင္​ေနမိသည္​။
"ညီတို႔အ​ေကာင္​းဆံုး​ေျဖရမယ္​​ေနာ္​၊ဂုဏ္​ထူး​ေတြထြက္​​ေအာင္​ႀကိဳးစားရမယ္​..ကိုကိုဂုဏ္​ယူရတဲ့သူ​ေလး​ေတြျဖစ္​​ေစခ်င္​တယ္​၊ဒါ​ေၾကာင္​့အ​ေကာင္​းဆံုးႀကိဳးစားခဲ့ၾက.."
အခန္းထဲမဝင္ခင္​​​ကိုကို႔ရဲ႕ဩဝါဒစကား​ေတြကိုျပန္​ၾကားကာဆူး​ေမးခြန္​းလႊာစာရြက္​အ​ေပၚအာရံုျပန္​ထည္​့လိုက္​သည္​။
"ဆူး.."
စာ​ေမးပြဲခန္​းထဲဝင္​ခါနီး​ေခၚသံ​ေၾကာင္​့ဆူးလွည္​့ၾကည္​့လိုက္​​ေတာ့​ဗညားကသူ႔ဆီကို​ေလွ်ာက္​လာ​ကာ...
"ဆူးကိုကိုကို႔ရဲ႕အား​ေတြး​ေပးမလို႔..."
​ေျပာကာဆူးရဲ႕လက္​ႏွစ္​ဖက္​ကိုဆုပ္​ကိုင္​လိုက္​သည္​။ဆူးသူ႔ရဲ႕မ်က္​လံုး​ေတြကိုၾကည္​့​ေတာ့သူကျပံဳး​ေနကာဆူးအား​ေႂကြသြား​ေအာင္​လုပ္​​ေနသလိုပင္​။
"ကိုကိုအား​ေတြ​ေပးလိုက္​ၿပီ​ေနာ္​၊ဆူးဂုဏ္​ထူးထြက္​​ေအာင္​​ေျဖရမယ္​​ေနာ္​.."
"အင္​း.."
သူ႔ရဲ႕အၾကည္​့​ေတြကိုအင္​းတစ္​လံုးတည္​းျဖင္​့သာ​ေျပာၿပီးအခန္​းထဲဝင္​ခဲ့ရသည္​။
တစ္​​ေန႔ထက္​တစ္​​ေန႔...
ကိုကို႔ရဲ႕အၾကည္​့​ေတြကိုဆူးသ​ေဘာက်လာခဲ့သလိုကိုကိုရဲ႕အျပံဳး​ေတြျမင္​ရရင္​ဆူး​ေပ်ာ္​​ေနခဲ့ၿပီ။
အစားထိုးၿပီးပဲနမ္​းခဲ့ပါ​ေစကိုကိုရဲ႕အနမ္​း​ေလးကိုျပန္​​ေတြးတိုင္​းဆူးရင္​ခုန္​​ေနရသည္​။
ကိုကိုနဲ႔မျမတ္​စုမြန္​အ​ေၾကာင္​းကို​ေတြးရင္​ဆူးဝမ္​းနည္​းသည္​။ဒါ​ေပမဲ့ဆူးအနားကိုကိုကို​ေရာက္​လာတိုင္​းဆူး​ေက်နပ္​ခဲ့ရ​ေတာ့ထိုအခိုက္​အတန္​႔​ေလးကို​ေမ်ွာ္​လင္​့ရင္​း​ေနသာခဲ့ရသည္​။
ဒါဘာလို႔လဲ....
ဆိုတဲ့​ေမးခြန္​းကိုဆူးထုတ္​ၾကည္​့ခဲ့သည္​။
အရင္​းနီးဆံုးသူငယ္​ခ်င္​းျဖစ္​တဲ့မိုးစက္​ကိုဆူးတစ္​​ေန႔​ေလာက္​ကရင္​ဖြင္​့တိုင္​ပင္​ခဲ့​ေသးသည္​။အဲဒီ​ေတာ့မိုးစက္​ဆီကအ​ေျဖက..
"ဆူး..မင္​းgayျဖစ္​​ေနၿပီလို႔ငါထင္​တယ္​၊မင္​းငါ့ကိုကို ကိုႀကိဳက္​​ေနတာ၊မဟုတ္​ဘူးခ်စ္​​ေနတာလို႔ငါထင္​တယ္​.."
တဲ့။မိုးစက္​ရဲ႕စကားကိုၾကားလိုက္​ရ​ေတာ့ဆူးတုန္​လႈပ္​သြားခဲ့ရသည္​။
gayတဲ့...
gayဆိုတာလူထဲကလူဆို​ေပမဲ့ထူးဆန္​းတဲ့လူ။အဲဒီအဓိပၸါယ္​ကိုဆူးအစကသ​ေဘာမက်ခဲ့။
ကိုကို႔ကိုခ်စ္​တာတဲ့...
သူဘာသာ​ေကာက္​ခ်က္​​ေတြခ်​ေပးကာဆူးကိုျပံဳးစိစိလုပ္​ရင္​းၾကည္​့ကာ..
"အံမယ္​..ဆူးကငါ့ရဲ႕​ေယာက္​ဖျဖစ္​ရမွာထင္​တယ္​၊မဟုတ္​ပါဘူး၊မရီး၊အဲဒါလဲမဟုတ္​ဘူး..အဟိ..ငါသ​ေဘာတူတယ္​သိလား၊မင္​းသာကိုကို႔ကိုရ​ေအာင္​ႀကိဳးစား၊ကိုကိုကမင္​းကိုခ်စ္​တယ္​ဆိုရင္​..ဟင္​း..​ေတြးၾကည္​့တာနဲ႔တင္​ရင္​ခုန္​စရာႀကီး..."
​ေျပာရင္​းျပံဳးစိစိနဲ႔လုပ္​​ေန​ေတာ့ဆူး႐ွက္​သလိုျဖစ္​သြား​ေပမဲ့မိုးစက္​ဆိုတာအတြင္​းသိအဆင္​းသိသူငယ္​ခ်င္​းျဖစ္​၍..
"မိုးစက္​​ေနာ္​၊ဘာ​ေတြ​ေျပာ​ေနမွန္​းမသိဘူး၊မင္​းရဲ႕ကိုကို႔မွာခ်စ္​သူ႐ွိတယ္​​ေလ၊​ေနာက္​ၿပီးသူကငါ့ကိုႀကိဳက္​မွာမဟုတ္​ပါဘူး.."
"မျဖစ္​ႏိုင္​တာဘာမွမ႐ွိပါဘူး​ေယာက္​ဖ​ေလးရ၊ငါမင္​းကို ကိုကိုႀကိဳက္​လာ​ေအာင္​ငါ​ကူညီ​ေပးမယ္​.အဟိ.."
သူဖာသာ​ေျပာကာသ​ေဘာ​ေတြက်ၿပီးရယ္​​ေမာ​ေနတဲ့မိုးစက္​ကိုၾကည္​့ကာဆူးျပံဳးလိုက္​မိသည္​။စိတ္​ထဲမွာ​ေတာ့...
ကိုကိုကငါ့ကိုခ်စ္​မွာမဟုတ္​ပါဘူးလို႔​ေျပာ​ေနမိသည္​။
"ဆူး..ဘယ္​လိုလဲ​ေျဖႏိုင္​လား.."
စာ​ေမးပြဲအခန္​းထဲမွ​ေစာစီးစြာထြက္​လာတဲ့ဆူးကိုဗညား​ေမးလိုက္​ျခင္​းျဖစ္​သည္​။
"အင္​း​ေျဖႏိုင္​ပါတယ္​၊ကိုကို​ေပးလိုက္​တဲ့အား​ေတြ​ေလ.."
"အဟင္​း..အဟင္​း.."
​ေခ်ာင္​းသံ​ေပးကာထြက္​လာတဲ့မိုးစက္​ကသူတို႔ကိုၾကည္​့ကာျပံဳးစိစိနဲ႔..
"ကိုကိုညီ​ေလးကို​ေရာမ​ေမး​ေတာ့ဘူးလား.."
ဆူးကိုျပံဳးျပံဳးႀကီးၾကည္​့​ေနတဲ့ဗညားကို​ေမးလိုက္​​ေတာ့ဗညားမွာသူ႔ညီကိုၾကည္​့ကာ..
"ညီ​ေလးက​ေနာက္​မွထြက္​လာတာကိုး..ဘယ္​လိုလဲညီ​ေရာ​ေျဖႏိုင္​တယ္​မဟုတ္​လား.."
"ကိုကို႔ညီပါ..."
"ဂုဏ္​ထူးနဲ႔​ေပါ့.."
"Resultထြက္​ရင္​သိမယ္​.."
"ဟင္​..အဟုတ္​မွတ္​လို႔၊ကဲငါ့ညီ​ေတြက​ေတာ္​လိုက္​တာကြာ၊​ေနာက္​​ေန႔​ေတြလဲအဲလိုျဖစ္​​ေအာင္​ႀကိဳးစာရမယ္​.."
"ကို..."
ထိုစဥ္​ျမတ္​စုမြန္​​ေရာက္​လာသည္​။သူ႔ရဲ႕​ေဘးမွာလဲသူ႔ညီမသဲစုမြန္​တို႔အဖြဲ႔...
"ျမတ္​..ဒါကိုယ္​့ရဲ႕ညီ​ေလ၊​ေတာ္​ဝင္​မိုးစက္​တဲ့၊သူကကိုယ္​့ရဲ႕ညီအရင္​းလိုခ်စ္​ရတဲ့သူ​ေပါ့နာမည္​ကအလင္​းဆူးတဲ့.."
"ဟုတ္​ပါၿပီကိုရဲ႕၊ဒါကျမတ္​ရဲ႕ညီမ​ေလးသဲစုမြန္​တဲ့ကိုသိမွာပါ.."
"အင္​းသိပါတယ္​.ညီမတို႔​ေျဖႏိုင္​ၾကလား.."
"ဟုတ္​​ေျဖႏိုင္​ပါတယ္​ကိုကို.."
"အင္​းအင္​း..​ေကာင္​းတယ္​..​ေကာင္​းတယ္​..ကဲျမတ္​ကိုယ္​တို႔ျပန္​​ေတာ့မယ္​၊​ေနာက္​​ေန႔အတြက္​ကိုယ္​့ညီ​ေတြကိုျပင္​ဆင္​​ေပးရအံုးမယ္​.."
"​ေကာင္​းပါၿပီ႐ွင္​.."
ႏႈတ္​ဆက္​ကာသူတို႔ျပန္​လာခဲ့ၾကသည္​၊ဒီ​ေန႔​ေတာ့မိုးစက္​က​ေနာက္​အခန္​းမွာထိုင္​ၿပီးဆူးကိုဗညား​ေဘး၌ထိုင္​ခိုင္​းလိုက္​သည္​။
"ကိုကို..."
"ဟင္​း..."
မိုးစက္​က​ေခၚ၍ဗညားထူးလိုက္​သည္​။
"ကိုကိုကမျမတ္​စုမြန္​ကိုတကယ္​ခ်စ္​လား..."
"ဟင္​..ဒီက​ေလးဘာ​ေတြ​ေမး​ေနတာလဲ၊က​ေလးက​ေလး​ေနရာ​ေနပါ..."
"ညီ​ေလးက က​ေလးမဟုတ္​​ေတာ့ပါဘူး​ေနာ္​၊ခ်စ္​တတ္​တဲ့ႏွလံုးသား႐ွိတဲ့လူပ်ိဳ​ေလးတစ္​​ေယာက္​ျဖစ္​​ေနၿပီ၊ဆူးကိုလဲ​ေမးၾကည္​့အံုး၊သူ႔မွာခ်စ္​ရတဲ့သူ႐ွိ​ေနၿပီကိုကိုရ..."
မိုးစက္​ရဲ႕စကား​ေၾကာင္​့ဗညားကသူ႔ကိုလွည္​့ၾကည္​့၍ဆူးမ်က္​လံုးျပဴးသြားရသည္​။ပြင္​့ပြင္​့လင္​းလင္​း​ေျပာတတ္​တဲ့မိုးစက္​သာအမွန္​တိုင္​း​ေျပာလိုက္​ရင္​ဆူးဘယ္​ထြက္​​ေျပးရမွန္​းမသိ​ေအာင္​အ႐ွက္​ရမွာ...
"ဟုတ္​လားဆူး..ဘယ္​သူလဲ၊ဘယ္​ကလဲ၊ဘာလုပ္​တာလဲ.."
"ဟင္​..."
"ကိုကိုကလဲ..က​ေလး​ေတြကိစၥကိုလူႀကီး​ေတြမသိခ်င္​ပါနဲ႔.."
ဆူးဘာ​ေျဖရမွန္​းမသိ၍ဗညားအားျပဴးၾကည္​့​ေန​ေတာ့မိုးစက္​ကပဲဝင္​၍​ေျဖသည္​။
"မိုးစက္​ငါမင္​းကိုမ​ေမးပါဘူး၊ဆူးသူ​ေျပာတာဟုတ္​လား.ဘယ္​သူလဲလို႔ကိုကို​ေမး​ေနတယ္​​ေလ.."
"ကိုကို​ေလ..."
"ဟင္​.."
မိုးစက္​ကၾကားက​ေနဝင္​​ေျပာ​ေတာ့ဗညား​ေၾကာင္​​ေတာင္​​ေတာင္​ျဖစ္​သြားသည္​။​ေနာက္​မွ..
"ကိုကိုတကယ္​ထင္​​ေနတာလား..ဟား..ဟား..ဟား..ကိုကို..ဆူးခ်စ္​​ေနတာကျမတ္​ႏိုး​ေမ.."
မိုးစက္​က​ေနာက္​မွ​ေ႐ွာ့ခ်လိုက္​ၿပီးျမတ္​ႏိုး​ေမကိုလႊဲခ်လိုက္​၍ဆူးဟင္​းခ်လိုက္​ႏိုင္​သည္​။
တဖက္​သားမိန္​းက​ေလးအတြက္​မ​ေကာင္​း​ေပမဲ့အခုအခက္​အခဲကိုဒီနည္​းကသာလြယ္​ကူ​ေစမည္​ျဖစ္သည္​။
"ျမတ္​ႏိုး​ေမလား..သူဆိုရင္​​ေတာ့မဆိုးပါဘူး၊ဒါ​ေပမဲ့ဆူး..စာ​ေမးပြဲၿပီး​ေအာင္​့​ေစာင္​့လိုက္​ပါအံုး၊အခုခ်ိန္​မွာစာကိုပဲ​ေခါင္​းထဲထည္​့ထား၊တျခားကိစၥ​ေတြကိုဘာမွ​ေခါင္​းထဲထည္​့မထားနဲ႔..ၾကားလား.."
"ဟုတ္​..ဟုတ္​ကိုကို.."
"ဟင္​..ကိုကိုကလဲဆူးကိုမျခဳတ္​ျခယ္​ပါနဲ႔၊ဆူးကကိုကိုညီ​ေတာ္​ဝင္​မိုးစက္​မဟုတ္​ဘူး​ေနာ္​..."
"သိပါတယ္​..မင္​းကမစြံ​ေတာ့ဘာမွ​ေျပာစရာမလိုဘူး။ဆူးဆိုတာလဲကိုကိုရဲ႕ညီပါပဲ၊အဲဒါ​ေၾကာင္​့မျဖစ္​သင္​့တာမျဖစ္​​ေအာင္​ကိုကိုက​ေတာ့တားရမွာပဲ..ဆူး..."
"ဗ်ာ..."
"ကိုကို႔စကားကိုနား​ေထာင္​မယ္​မဟုတ္​လား.."
"ဟုတ္​.."
"အဟင္​း..အဟင္​း..နား​ေထာင္​မွာပါ၊ကိုကိုကဆူးရဲ႕အခ်စ္​​ေတာ္​ကိုကိုပဲဟာ.."
မိုးစက္​ကမထိတပါးထိတပါး​ေျပာလိုက္​ျခင္​းျဖစ္​၍ဆူးမွာမ်က္​ႏွာပ်က္​သြား​ေပမဲ့ဗညားက​ေတာ့႐ိုး႐ိုးသာ​ေတြး၍ျပံဳးလို႔​ေနသည္​။
ဒီမိုးစက္​နဲ႔​ေတာ့ခက္​ပါတယ္​...
မင္​းကိုဖြင္​့​ေျပာမိတာကိုကငါ့အမွား....

ဆူးWhere stories live. Discover now