Jungkook szíve hevesen kapált az izgalomtól. Imádta, amikor kimozdulhatott a hatalmas villából, és kiadhatta a fáradt gőzt magából. Ismét egy feltörekvő bűnbandát cserkésztek be, és ideje volt megmutatni ki a főnök. Imádta! A csapata már előre tört, és a meglepetés erejével térdre kényszerítette a patkányokat, akik az elmúlt két balhét lenyúlták tőlük. Jungkook utolsóként lépett a raktárhelyiségbe, díszes kíséretével.
- Lám, lám... - kezdte körbe nézve, a sötét, és rendetlen raktárban. - Ha jól emlékszem, külön figyelmeztettelek a múltkor, hogy ne avatkozzatok a munkánkba. - Állt meg az egyik nagydarab fickó előtt. - Talán nem voltam elég világos? - kérdezte közelebb hajolva, de válasz nem érkezett. - Miért is tartunk itt? - fordult félig hátra V-hez, aki kitűnt a tömegből kék hajával.
- A chipek ellopása miatt. - felelte Tae, majd végig simítva gépfegyverét, sóhajtott egyet. Tekintete veszélyesen megszállott volt, amitől a foglyok bátorsága megrendült.
- Á, igen, a chipek ellopása jó buli volt. Láttam benne potenciát. - sóhajtott színpadiasan Kook.
- Igen, az volt, meg is kaptuk érte a szép summát. - mosolyodott el az előtte térdelő fazon. Jungkook meglendítette a karját, és keményen orrba vágta őt, majd véres kezét ingébe törölte. A férfi fuldokolni kezdett az orrából kiömlő rengeteg vértől.
- Uw, de guszta... - húzta el a száját, majd intett Taenak, aki széles mosollyal az arcán homlokon lőtte a szenvedőt. A raktárban síri csend uralkodott, szinte visszhangzott a lövés éles hangja.
- Főnök, lassan bele kéne húznunk. Az emberem szólt, hogy jön a jard. - tette vállára fegyverét V, telefonja képernyőjét vizslatva.
- Azt hittem, eléggé lefizettük már őket. - morogta Jungkook, majd kihúzta övéből pisztolyát, és a legvéznább fogoly fejének nyomta. Egyértelmű, hogy ő volt a banda feje. Másképp haszontalan lett volna. Sem elég erős, sem elég bátor nem volt. - A többit lőjétek le. - mondta hidegen. A banda tagjai egyenként a földre dőltek, mint a lisztes zsákok. A kis ember előtte remegve szorította össze a szemhéját. - Remélem megtanultad, hogy többet ne keresztezd az utam.
YOU ARE READING
Bűntárs II.
Fanfiction(Jikook)(Befejezett) Történetünket ott hagytuk abba, hogy Jungkook a maffiaháború közepén kiválóan helyt állt, és támogatta a Min családot, remélve, hogy Jimin büszke lesz rá. A maffiafőnök maga mellé vette, és saját fiaként tanította, képezte a fiú...