Jimin a villa előtt ült kocsijában, és próbálta lenyugtatni erősen dobogó szívét. Az épület számára sok mindent tartogathatott, és úgy érezte képtelen bemenni. Erősen markolta fegyverét, és csak nézte a hatalmas házat. Hirtelen kopogtattak az autó másik ablakán. Fegyverét rögtön odakapta, és csak utána pillantott ki. Yoongi állt feltartott kézzel, és meglepett szemekkel. A nyomozó lehúzta az ablakot, és bocsánatkérően nézett a rémült tekintetbe.
- Ne haragudj, nem akartalak megijeszteni. - mondta lerakva pisztolyát.
- Csak azt akartam kérdezni, hogy nem jössz be? - mosolyodott el egykori barátja.
- Azt hiszem bemegyek. - mondta Jimin kissé bizonytalanul.
- Valami gond van? - kérdezte Yoongi behajolva az ablakon. Jimin nem felelt rögtön. Előbb magának is meg kellett válaszolnia ezt a kérdést.
- Ha bemegyek, lehet, hogy megváltozik az egész életem. - mosolygott szomorkásan Jimin. - Nem biztos, hogy készen állok. - nyúlt a zsebébe, és kivett egy kis piros bicskát.
- A bicskád. - ismerte fel Suga a fegyvert. - Még mindig meg van?
- Ez az egyetlen dolog a múltamból, rajta kívül, amit megtartottam. - mutatott a villa felé. - Nem véletlenül mondtam le minden másról, és félek, ha most bemegyek, ezt... - mutatott a pisztolyára. - ...használnom kell.
- Pillangóm. - borzolta össze a szőke tincseket. - Mikor féltél te egy kis tűzharctól?
- Mindig, ha JK is ott volt. - mosolyodott el az emlékek hatására.
- Gyere, szerintem nincs mitől tartanod. - intett Yoongi megkerülve az autót. Jimin visszadugta zsebébe a bicskáját, és lassan követte egykori barátját. A villa tele volt emberrel, állig felfegyverzett férfiakkal, és alul öltözött nőkkel, akik tették vették magukat. Az asztalon fehér por hegyek álltak, míg a levegőben orrfacsaróan erős volt a marihuána, és az alkohol szag. Jimin összeráncolta piszeorrát az undortól.
- Látom rosszkor jöttem. - mondta fagyos hangon, erősen tartva fegyverét. Ekkor csuklójára szorult egy kéz, és megpördítette őt. Hirtelen Tae karjaiban találta magát, aki hatalmas vigyorral az arcán fogta meg csípőjét, és vezette egy kényszer táncba. Tekintete a fekete íriszekbe mélyedt, és fogva tartotta azokat.
- Te soha nem jössz rosszkor, Pillangó. Hiányoztál ám nekünk. - markolt a formás fenékbe. - Főleg nekem, fogalmad sincs miket kellett kiállnom miattad. - villantak meg a kék hajú szemei.
- Érdekes, én úgy hallottam élvezted. - mosolygott Jimin, amire a szorítás erősebb lett. A szőke nem félt a másiktól, nem volt ellenfél számára. Szórakoztatta, ahogy próbálta megrémíteni.
- Ereszd el a vendégünket V. - hallatszott egy szigorú hang a lépcső felől. Namjoon a korlátra támaszkodva állt, és lesújtó tekintettel nézte a táncoló párost. Tae engedelmeskedett a parancsnak, de előtte Jimin kezei közül kicsavarta a pisztolyt.
YOU ARE READING
Bűntárs II.
Fanfiction(Jikook)(Befejezett) Történetünket ott hagytuk abba, hogy Jungkook a maffiaháború közepén kiválóan helyt állt, és támogatta a Min családot, remélve, hogy Jimin büszke lesz rá. A maffiafőnök maga mellé vette, és saját fiaként tanította, képezte a fiú...