+18Jimin lágyan mozgatta csípőjét a zene ütemére. Körülötte kívánatosabbnál kívánatosabb, félmeztelen férfiak tették ugyan ezt. Szöul legnépszerűbb meleg bárjában volt, jó messze a körzetétől, és Jungkooktól.
Sokat emésztette magát a történteken. Feszült és agresszív volt a tárgyalás óta, így Hoseok elrángatta kikapcsolódni. Ő társával ellentétben a bárpultnál üldögélt, és elutasítóan méregette, az őt megközelítő férfiakat. Bármennyire szerette barátját, számára egy flört is elképzelhetetlen volt a saját nemével. Jimin kacagva lépett a pulthoz, és nagyot kortyolt koktéljából.
- Ugyan szivi, engedd el magad! - simogatta meg kedvesen barátja arcát. Hoseok elhúzta a száját, és felhörpintette a maradék italát.
- Az előbb markoltak jó keményen a seggembe, szóval nem hiszem, hogy ennél nyugodtabb leszek, de te élvezd csak. Jó látni, hogy végre jó kedved van. - fordult a pultos felé, hogy leadja az újabb rendelését.
- Tudod, Jungkook óta nem volt komolyabb kapcsolatom, és szexelni is csak akkor szoktam, ha nagyon rákényszerültem. - kavargatta meg a jégkockákat italában.
- Ne is emlékeztess! Vizsgaidőszakban olyan elviselhetetlen voltál, hogy úgy kellett ráerőszakolnom a pasikra... - forgatta a szemét, miközben belekortyolt frissen szerzett italába. - Bár soha nem értettem miért, előtte egy kiéhezett szexdémon voltál. Szinte mindig sebes volt a térded. - kuncogta huncut szemekkel, társa vállára helyezve kezét.
- Azért mondtam le a féktelen, következmények nélküli szexről, mert mindenki csalódás volt őutána. Senki se tudott, úgy megbaszni, mint ő. Senki nem tudott, úgy felizgatni, mint ő. - érzelmei ismét felkavarodtak, ami rendesen letörte jókedvét. Lelökte a bizalmaskodó kezet válláról, és lelkizés helyett, ismét a pulzáló tömegbe vetette magát. Nem akart többet beszélni a múltról, az érzéseiről, vagy Jungkookról.
Ahogy telt az idő, a táncoló tömeg egyre vadabb lett, egyre jobban levetkőzték a gátlásaikat. Jimint, szokás szerint körül rajongták a kiéhezett kanok, de ő nem kötötte le magát. Egészen addig, amíg mögé nem simult egy izmos mellkas, és egy határozottan nagy és kemény férfiasság. Az ismeretlen illata őrjítően édes, és egyben kellemesen füstös volt. Az erős karok csípője köré fonódtak, és szorosan magához húzták, így még jobban érezte a másik merevedését. A mozgása észvesztő, és ellenállhatatlan volt. Egyik keze lassan felfelé kúszott a pólója alatt, végig simítva izmos hasfalán, egészen a mellkasáig, amíg meg nem találta mellbimbóját, és szorosan össze nem csípte azokat. Jimin az érintés nyomán libabőrös lett, az élvezetes fájdalomra pedig, felnyögött. A férfi másik keze, közben nem tétlenkedett. Kioldotta a szőke övét, és a szoros nadrág alá rejtett, kezdődő merevedésre szorultak hosszú, és vastag ujjai. Jimin teljesen átadta magát, túl sokat ivott, és túl jól esett neki ahhoz, hogy elszégyellje magát a kialakult helyzet miatt. Ekkor a férfi forró, puha ajkai nyakára tapadtak, és finom csókokkal hintették be az érzékeny területet. Ahogy egyre vadabb lett Jimin vágya, a férfi úgy csókolta egyre hevesebben, és erőteljesebben, egyre több, és nagyobb foltot ejtve a porcelán fehér bőrön.
DU LIEST GERADE
Bűntárs II.
Fanfiction(Jikook)(Befejezett) Történetünket ott hagytuk abba, hogy Jungkook a maffiaháború közepén kiválóan helyt állt, és támogatta a Min családot, remélve, hogy Jimin büszke lesz rá. A maffiafőnök maga mellé vette, és saját fiaként tanította, képezte a fiú...