Négy év múlva

1.6K 147 27
                                    


+18

Jungkook épp fegyverét tisztogatta, amikor Jimin berontott az irodába. Karján hatalmas táskák voltak, ezért vállával tartotta füléhez a telefont.

- Pillanat... - tette szabaddá kezeit, és egyből laptopja elé ült. - Mondhatod... Igen? Ez fantasztikus, pont erre volt szükségem! Kösz a fülest! - nyomkodta gyors tempóban a billentyűzetet. Majd mosolyogva tette le a mobilt.

- Minek örülünk? - kérdezte Kook mögé lépve, és fülébe suttogva. Jimin megfeszült a mély, búgó hang hallatán, a barna pedig kihasználva az alkalmat, finoman elkezdte masszírozni a stresszes vállakat.

- Tudod, a biztosítási csalás ügyében, úgy tűnik van egy nyomunk. - mutatott a képernyőre. - Egy szaktársamnak már volt dolga az ürgével, egész aktája van a kapitányságnak a svindlijeiről, de még nem találtak ellene terhelő bizonyítékot. Kook összeráncolt szemöldökkel olvasta a sorokat.

- Az, hogy a zsaruk szerint ezeket elkövette, nem jelenti azt, hogy el is követte. Főleg, ha nincs bizonyíték. Simán lehet, hogy tényleg baleset volt az egész, és azok a drága tárgyak tényleg a tűzben vesztek oda. - mondta a másik finom bőrű nyakába csókolva.

- Kizárt. - rázta a fejét. - Amikor beszéltem vele, éreztem, hogy nem százas a pali. - Jimin hangja olyan határozott volt, hogy Kook nem bírta tovább mosolygás nélkül.

- Na jó, nem húzlak tovább. Nagyon jó hírt hoztam, de kérek cserébe valamit. - emelte fel védekezően a kezeit, és a szőke elé állt.

- Mit? - mosolyodott el szemtelenül Jimin.

- Azt, amit soha nem engedsz... az ágyban. - kacsintott Jungkook huncut mosollyal. A másik kipirult, durcás arccal nézett a barna szemekbe.

- Attól függ, mennyire jó a hír. - fordította el zavartan a tekintetét.

- Ó nagyon jó! Az egyik piti, kis tolvajtól kaptam egy jó fülest. A fazon pár napja próbálta lepasszolni hozzá az egyik állítólagosan bent égett, rohadt értékes vázáját, de nem kellett neki, mert nehezen lehet tovább adni. - támaszkodott az asztalra Jungkook. Nagyon elégedett volt magával.

 Nagyon elégedett volt magával

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

- Meg van a szarházi. - állt fel izgatottan Jimin.

- Meg bizony. Jó haverom volt régen, szóval, szóltam, hívja vissza, és mondja meg, hogy mégis van egy komoly vevője, aki szereti az ilyen antik tárgyakat. - vigyorodott el gonoszan. - Holnap ütjük nyélbe az üzletet. - csapta össze a kezét.

- És ha meglesz a bizonyíték, nem csak, hogy a biztosító nem kell fizessen neki, de még le is csukhatom csalás miatt! - ugrott a barna karjaiba Jimin.

- Úgy érted a zsaruk... - morogta Jungkook morcosan.

- Jaj igen... - lépett hátrébb a szőke. - A rendőrök le is csukhatják. Szuper.

Bűntárs II.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin