5

23 5 4
                                    

-Crezi că povestea în sine ar putea aduce răspunsuri problemei actuale sau vrei ca eu să te cred?
-E strict decizia ta dacă mă crezi sau nu, eu pot doar să spun adevărul din perspectiva mea, ridic din umeri.
-Acei oameni au pomenit de o anume Rosé, despre ce e vorba, interveni Hayley.
-E foarte complicată povestea, îi pune Rebeka mâna pe umăr.
-Tu ştii despre toate astea, surioară?
-Eu i-am spus să îşi ascundă puterile de tine, Nick. Ştiu foarte bine cum tratezi persoanele din exteriorul familiei, mai ales pe cele care sunt dispuse să ajute.
-Spune-mi, cum ai ajuns hibrid?
-Mama făcea parte dintr-o linie veche de vârcolaci, unii care căsătoreau fetele cu vrăjitori. În fiecare an era ales câte un cuplu de către bătrâni. Din moment ce tradiția era ținută de sute de ani, copiii erau toți hibrizi, fiecare având o latură dominantă.
-Tu cum de nu mai faci parte din acea comunitate?se uită Heyley surprinsă.
-Părinții mei au deci să se mute, apoi au început să se certe. Am ajuns în custodia tatălui meu, iar vara mergeam la mătuşa mea. La 8 ani am fost abandonată în România, unde locuia mătuşa mea. Am fost ruptă de comunitate încă de dinainte să mă nasc.
-Ai puteri de vrăjitoare şi vârcolac şi eşti transformată în vampir. Doar tu şi fiica mea sunteți aşa.
-Auziți şi voi?privesc spre ei.
În jur se auzeau voci îndepărtate precum şopatele, vorbeau despre Gol şi despre mine. Nu înțelegeam exact ceea ce spuneau, dar îmi provocau dureri de cap, apoi un țipăt se auzi şi mă făcu să mă chircesc pe jos. Sunetul era prea strident, nu se oprea, apoi am simțit o mână pe umar şi liniştea cuprinse încăperea.
-Încearcă să îi afecteze mintea, zise Freya. Nick, Elijah e singurul care nu are o protecție, acea putere poate ajunge la mintea ei indiferent unde se află.
-Mulțumesc pentru linişte, Freya. Îmi voi face o protecție, dacă voi auzi iar vocile acelea cred că o voi lua razna.
-Ți-am luat-o înainte cu vraja, apare Natasha din senin. Ține asta, îmi puse o brățară la mână.
-Ai folosit şi tu poțiunea până la urmă, oftez.
-Depinde mult de cultul din care faci parte, nu sunt vampir.
-Au trecut 300 de ani, e imposibil!
-Fac parte dintr-un sabat vechi ce îşi primeşte puterea de la Satan însuşi, datorită acestor puteri putem trăi mult mai mult ca muritorii. Asta e tot ce pot face pentru tine acum.
Pentru o secundă s-a lăsat liniştea, doar eu şi Natasha mai eram în cameră. O arătare de doi metrii cu cap de țap, ghiare şi o a doua gură în locul stomacului îşi făcu apariția, avea o carte deschisă în mâini.
-Eşti Nalina Park, nu-i aşa?
Vocea era groasă şi lunecoasă precum un şuvoi de păcură ce ar fi curs din gura sa în locul cuvintelor. Ochii lui erau sticloşi atunci când am dat din cal aprobator.
-Vrei putere pentru a învinge Golul? Vrei blestemul ridicat?
-Vreau să îmi salvez prietenii.
-Îți pot oferi aceste lucruri, dar atunci când te chem şi îți cer ceva trebuie să îndeplineşti ceea ce spun.
-Sunt o ființă nemuritoare deja, am putere şi moduri de a obține mai mult decât ceea ce am. Ce ai putea...
-Ce pot oferi mai mult? Garanția că Golul nu te poate distruge când este învins, garanție că blestemul o să fie ridicat, puterea de a înfrunta orice cu excepția mea.
-Foarte bine atunci.
M-am apropiat de el şi mi-am întins palma, zgâriind cu unghia şi picurand sânge pe unul dintre rândurile goale. Mi-am scris apoi nunele, apoi totul redeveni cum era. Păruseră minute în şir, dar toți erau acolo unde au fost. Natasha era singura înspăimânată.
-Nalina, nu ai idee ce tocmai ai făcut, făcu ochii mari.
-Natasha, e un lucru necesar, îmi pare rău dacă nu e pe placul tău, dar nu aş fi venit cu o soluție in timp util.
-Despre ce anume e discuția?privi Kalus spre noi.
-O înțelegere cu Diavolul, îsi luă Freya mâna tremurândă de pe umărul meu. Cel mai cumplit lucru pe care îl poate face cineva.
-Nalina, spune-mi că nu ai semnat cartea!se răsti NamJoon la mine.
-Ba da, zise cu voce pierită Natasha.
-Puteam găsi o altă cale, dar cred că preferi calea uşoară, plecă spre ieşire cu mâinile în buzunarele de la spate.
-NamJoon, încerc să merg după el, dar a dispărut.
-Eu nu am avut de ales, iar tu... E dezamăgit, o să ai nevoie de secole să îi recâştigi încrederea. Nici măcar Jimin nu o să te ierte, clătină Natasha din cap şi se făcu nevăzută.
-Tabăra greşită?ridica o sprânceană la mine Kalus.
-Mi-am vândut viața ca să salvez totul, poate că sună stupid, dar...
-Ai făcut ce?îi aud vocea din spatele meu.
-Jimin, mă întorc spre el şi privesc înmărmurită. Eu...
-Ai semnat cartea?privi nervos.
-Vreau doar ca totul...
-Ai semnat-o?privi direct în ochii mei.
-Da, am şoptit.
-Nalina, e un lucru, un amănunt pe care nu îl cunoşteai despre sabatul lui Rosé, pe care Jimin nu l-a menționat, zise Kalus. Acel sabat, din care faci parte şi tu, e cel care ține vrăjitoarele legate de originea puterii lor.
-Vrei să spui că Nalina era menită să semneze cartea?privi Jimin la el derutat.
-Inițierea o reprezintă uciderea unui om, ceea ce soția ta a făcut pentru a proteja pe toată lumea, inclusiv pe ea.
-Blestemul vrăjitoarelor acelea...
-Eşti nemuritoare, eşti un tribrid, nimic nu poate să te rănească.
-Nu aş fi aşa sigur, vampire, apare creatura din nou.
-Lordul Întunecat a decis să se arate tuturor.
-Nu lua în derâdere puterea mea, fără puterea mea nu ai fi avut o viață atât de îndelungată.
-Din potrivă, dar cred că e rară prezența ta printre noi. Dacă ți-aş oferi o înțelegere?
-Ce fel de înțelegere?
-Tu o eliberezi pe ea de orice îndatorire şi ne scapi de Gol, iar eu fac ceea ce ai vrea să facă ea.
-Tu nu ai puteri magice, hibridule.
-Din fericire, Nalina lucrează la o poțiune ce poate reda magia unei persoane, iar Mikaelson a fost o familie de vrăjitoare şi vrăjitori, nimic nu e imposibil, ridică victorios din umeri.
-Ce se întâmpla aici?apare Elijah.
-Frățioare, poate îi bagi tu mințile în cap lui Nick, oftă Rebeka uşurată.
-Pactul... Am să te ajut şi eu Klaus, "Allways and forever".
-Foarte bine atunci, aceasta ne este înțelegerea. Cât despre tine, se întoarse spre mine, cadoul nu se ia înapoi.
Jimin a venit în spatele meu şi mi-a pus mâna la gură înainte să spun ceva. M-a întors cu fața spre el şi m-a implorat să fac linişte.
-Aduceți şi cealaltă persoană aici pentru a putea vă scăpa de Gol.
Am pocnit din degete şi Kol apăru lângă Rebeka şi rămase încremenit când îl văzu pe Satan. Privi spre mine, dar Jimin îmi susținea privirea şi mă ținea de coate. Creatura pocni din degete şi lumina albastră se adună în mâna sa şi fu absorbită, apoi dispăru.
-Ce ați făcut? Rebeka, Freya, ce a fost asta?
-Nu eu te-am adus, Nalina te-a teleportat aici.
-Golul nu mai există, tot ce trebuie să fac acum e să termin poțiunea ce vă poate reda puterile, reuşesc să privesc spre el.
-Singura soluție a fost să...
-Fac parte din sabatul ce semnează în cartea luo pentru putere.
-Ai deja suficientă putere, nu aveai nevoie să semnezi! Ați luat-o razna toți?
-Kol, responsabilitățile ei ne revin noua, mie şi lui Nick, vorbi Elijah.
-Şi voi chiar ați avut încredere în el?
-Kol, la mine tot ar fi ajuns într-un fel sau altul, era inevitabil, oftez.
-Puteai să refuzi să semnezi, ai suficientă putere pentru ceea ce faci, tu îți iei puterea de la natură, oftă.
Un fior îmi străbătu corpul şi părul meu ombre se preschimbă în culoarea focului, roşu la rădăcină, portocaliu gălbui şi albastru la vârfuri. Sunete de exclamare se auziră în cameră şi toți se holbau la mine.
-Ochii tăi sunt un curcubeu, micuța mea, în ce te-ai mai băgat acum?mă privi Jimin îngriorat.
-Acelaşi lucru i s-a întâmplat fiicei mele când avea 20 de ani, se aude o voce în spatele meu. Se numeşte exprimare, puterea primită acum te apără de ceea ce te poate răni.
-Rosé, ce cauți aici?mrârâi spre ea.
-Cine crezi că m-a trimis? Ştia că asta se va întâmpla şi voia să afli înainte să încerci ceva.
-Despre ce era toată discuția de mai devreme?
-Exprimarea te apără de orice rău, e modul prin care te poți asigura că nu o să încalcd cuvântul dat, iar tu nu o să ai nicio cerere de la el.
-Pleacă, nu am încredere în ceea ce spui.
Am întors spatele fantomei şi am pornit spre masa unde aveam înşirate poțiunile pe care trebuia să le testez.

Save Me IIUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum