Өрөөндөө оровуу үгүй юу түүнд хэлсэн үгэндээ харамсан буцаад очих уу яахавээ гэж бодол болон өрөөгөө хэд ч тойроод амжив. Гэхдээ ямар ч байсан анхнаасаа л зөвшөөрөөгүй юм чинь одоо яаж буцахав гэж бодоод анимегаа үзэхээр компьютерынхээ өмнө суулаа.
Амралтийн өдөр өмнөх өдрүүд шиг л аниме тоглоом хоёроо ээжилсээр байгаад л өнгөрлөө ядаж байхад Жиминд хэлсэн үг бодогдоод хичээлдээ ч явмааргүй байв. Гэхдээ тэгж болохгүй учир дургуйхан шиг босоод хувцас хунраа өмсчихөөд сургуулруугаа гүйлээ.
Ангид орж иртэл Жимин алга би ч нээх анзаарахгүй байхыг хичээнэ суудалдаа суулаа эхны цаг орсон ч тэр ирсэнгүй би бүүр гайхаж байтал хоёрдугаар цаг дээр тэр ярвайчихсан орж ирлээ.
Би: Чи чинь яагаад эхны цагаа тасалчихав
Жимин: Зүгээр л яагаад болохгүй гэж гээд ууртай хэлээд ширээгээ дэрлээд хэвтээд өгөв. Би түүныг хэвтэж байх хойгуур хүзүүнлүү нь сайн хартал нэг хар зүйл байлаа би тэр зүйлыг юу болохыг мэдэхыг хүсэж толгойгоо ийш тийш хөдөлгөн харж байтал
Жимин: Шивээсээ шивээс гээд өндийтөл нээрээ л нэг сонин шивээс байлаа.
Би: Энэ ямар учиртай юм
Жимин: Сарнай бүлгэм гээд хайгаад үзээрээ гэчихээд буцаад л хэвтээд өгөв. Энэ үед бид хоёр яг солигдчихсон юм шиг л байлаа анх би яг ингэж ширээ дэрлээл унтчихдаг харин тэр байнга л намайг шалгааж байдаг байсан. Тэрэнд ямар нэг зүйл болсон бололтой хачин юмаа гэх зэргээр түүны тухай бодсоор байтал сүүлийн цагын хонх дуугарч хичээл тарлаа. Би ч Жиминй араас яаравчлан гартал тэр нэг хар машинд суугаад яваад өгчихөв.
Гэхдээ түүны юу хийх хэнтэй явах нь надад тийм ч чухал биш учир түүнд анхаарахаа болиод гэрлүүгээ алхлаа.Гэхдээ би гэртээ анимегаа үзэх гэсэн ч нөгөө яриад байсан сарнай бүлгэм санаанаас гарахгүй байсан учир хайж үзтэл "Энэ бүлгэмд байдаг хүмүүс этгээд сонин байдаг бөгөөд Жиминтэй адилхан шивээс хийлгүүлдэг" гэсэн утгатай юм байлаа. Гэхдээ яг юу хийдэг хүмүүс гэдэг нь мэдэхгүй байсан учир тэдны компьютерыг хакердлаа бараг 10минут оролдож ортол тэнд үнхээр аймшигтай зүйлс байлаа. Би бүүр нүдэндээ ч итгэсэнгүй магадгүй энэ Жимины үнэн төрх байх гэж бодоод ч амжив. Би үргэлж л түүны өхөөрдөм хайр татам төрхыг хардаг байсан харин цаад талд нь байсан өөр нэгэн төрхын хардаггүй байсан байна. Би магадгүй үнхээр харалган байх ийм дэмий зүйлд цагаа үрэх ч гэждээ гээд амандаа үгэлсээр буцаад анимегаа үзхээр суулаа.