Би гэртээ орж ирээд тайвширахын тулд анимегаа үргэлжлүүлэн үзхээр шийдэн аяга ус хийж авчихаад өрөөлүүгээ орлоо.
Өглөө сэрээд цаг хартал эхны цагаасаа хоцорчихож би ч яарсаар хувцасаа хагас дутуу өмсөөд сургуулруу гүйв. Арай гэж гүйсээр хоёрдугаар цаг орхоос өмнө ирж амжив гэхдээ сургуульд нэг зүйл болсон бололтой хүүхдүүд шуугилдан бөөгнөрч байлаа. Би ч яаравчлан очитол захирал цагдаа нартай зогсож байв.
Захирал: Чи чинь юугаа хийж миний зөвшөөрөлгүй өрөөлүү минь орсон юм гэхэд би сандаран юм хэлж чадахгүй толгой гудайлган зогсож байтал
Цагдаа: Чи яг яах гэж захиралынхаа өрөөлүү орсон юм
Би: Зүгээр л өөрийнхөө мэдээлэлыг харсан юм
Захирал: Чи өөрийнхөө мэдээлэлыг мэддэггүй юмуу
Би: Нөгөө эцэг гэх хүныг бичсэн байгаа эсэхыг л шалгасан юм гэж худлаа хэлтэл тэд итгэсэн бололтой яваад өгөв. Би ч яаран ангируугаа ороод шуудхан нүүрээ дараад хэвтчихлээ. Гэтэл хэн нэгэн миний толгойлуу зөөлхөн цохиод авав.
Би: Яав гээд ууртайхан босоод хартал Жимин байлаа
Жимин: Чи миний мэдээлэлыг харсан тиймүү?/шивнэх/
Би: Тиймээ гээд толгой гудайлгахад тэр миний толгойг зөөлхөн илснээ хажууд суучихав. Би ч ичиж улайн сандарсаар энэ өдөрыг өнгөрөөлөө.
Хичээл тарж би Жиминтэй харихаар болж сургуулиас гарч явтал гудамны буланд хэдэн залуус зогсож байсан бөгөөд Жимин тэдныг харангуйтаа айж сандаран намайг түрүүлээд яв гэв. Гэтэл тэдны нэгных нь гаран дээр сарнай шивээс байхыг хараад тэдныг хэн болохыг ойлгов. Би ч Жимины үгэнд орий гэж бодон хурдхан явах гэтэл нэг өндөр залуу нь намайг бариад авав
Би: Яг одоо тавь н*вш минь гэхэд тэр залуу надлуу том харснаа
***: Би ийм ааштай охидод дуртай гээд улам өөртөө татан тэвэрлээ. Яг тэр мөчид Жимин намайг тэднээс татан авч
Жимин: Одоо болно энэ миний хамтрагч байгаа юм оролдох хэрэггүй явуул бас Намжүүн дахиж энэд битгий хүрээрээ
Намжүүн: Энэ тэгээд юу хийж чадах юм би лав шалгамаар л байна шүү гэхэд бусад нь ч бас зөвшөөрөн намайг чирсээр нэг байранд авчирлаа. Тэнд үнхээр хүнгүй бас анир чимээгүй байв харин дотогш орход хэд хэдэн компюьтер бас маш олон материалууд байлаа.
Намжүүн: За би чамд гурван нэр хэлнэ чи тэдны талаар юу олж чадах бүхныг олоодох гэхэд би сандарсан ч юу ч болоогүй мэт царайлан компюьтерын ард суун бэлдэж эхэлэв.
Намжүүн: Ким Шинэ, Пак Хёншиг, Ким Тэжүн за эхэл гэхэд би 10жилийн чадвараа гарган олж чадах бүх мэдээлэлээ оллоо. Гэтэл тэд зүгээр ангайж орхисон байв би тэдны хай гэсэн хүмүүсийн амьдарлын бүх явцыг бас яг одоо хаана юу хийж байгааг нь гаргаж ирсэн байлаа.
Намжүүн: Гайхалтай чи яаж ийм мундаг туслахтай болсон юм гэж Жиминыг нударсанаа гэнэт нэг зүйл сансан бололтой царай нь хувиран надлуу дөхөж ирлээ.
Намжүүн: Бид чамайг шинэ гишүүн гэж тооцлоо одоо орох болсон төлбөрөө өг
Би: Хэд юм
Намжүүн: 700сая гэхэд
Жимин: Чи намайг орход 300сая аваа биздээ
Би: Май ав гээд түрүүвчээ уудлан мөнгөө гаргаж өгтөл Намжүүн ч гайхаж орхив.
Намжүүн: За одоо бид шивээсийг чинь хийгээд өгий гэхэд би үнхээр айж эхлэв. Би цус болон өвдөлтөөс үхтлээ айдаг хүн учир ийм юм сонсоод зүгээр л шоконд орчихов. Сүүлдээ айгаад Жиминлүү айсан харцаар хартал
Жимин: Эмэгтэй хүнд ийм шивээс хийж болохгүй байхаа
Намжүүн: Харин ч ийм чадварлаг гишүүндээ бүүр сайхан сарнай хийж өгнөө гэж хэлээд намайг чирсээр нэг өрөөлүү орлоо.
*30минутын дараа*
Би өрөөнөөс зүгээр л усан нүдэлсээр гарч ирэв гар бүүр маш их өвдөн уйлхаач зогсоож чадахгүй байв.
Намжүүн: Үнхээр эмзэг амьтан юмаа за уучлаарай өвдөгсөн бол гэж хэлээд яваад өгөв. Түүныг явсаны дараа Жимин шууд намайг дагуулаад харихаар явлаа. Би яагаад ч юм Жиминд уур хүрч юм ярихыг хүсэхгүй байсан учир чимээгүй явсаар шуудхан өрөөндөө орлоо. Жимин яаж ийм заваан амьтадтай ажилдаг байгаа магадгүй өөрөө ч бас ийм байх гэсэн бодол төрөөд уурлан шуудхан орондоо шургаад унтаад өглөө.