Жиминыг гаргаж өгчихөөд шуудхан л өрөөлүүгээ гүйгээд нөгөө анимегаа нөхөж үзлээ бас үзэнгээ шууд шинэ тоглоомоо оруулж эхлэв. Бараг 3 гэж тоглоомоо дуусгаад даалгавараа хийчихээд шуудхан л унтхаар хэвтлээ.
Өглөө арай гэж босон хичээлийнхээ хувцасаа тал дутуу өмсөн сургуулруугаа хамаг хурдаараа гүйж гарлаа.
Ангид орж иртэл багш бас л алга би ч баярлана хурдхан шиг байрандаа очиод суутал хажууд Жимин сууж байв.
Би: Чи юугаа хийгээд байгаан
Жимин: Яасан юун болохгүй байна
Би: Чи миний хажууд суудаггүй биздээ
Жимин: Багш чамайг надад туслаарай гээд энд суулгасан юмаа гээд инээмсэглэллээ. Тайван байсан байдал маань гэнэт өөрчилөгдөн уур минь гал шиг дүрэлзэж байв.
Би: Явж явж чамтай суучихдаг гэж амандаа зөөлөн бувтнаад цүнхээ дэрлээд унтахаар шийдлээ.
Унтаж унтаж сэртэл ангид хэн ч алга байлаа зөвхөн хажууд Жимин л сууж байв.
Би: Манай ангийхан хаачаав
Жимин: Тарчихсаан хха
Би: Аан заза би ч бас харийдаа гээд цүнхээ чирсээр гэрлүүгээ удаан гэгч нь алхсаар явлаа.
Нэг мэдхэд би гэрийнхээ гадаа ирсэн байлаа хаалгаа онгойлгох гээд түлхүүрээ хайж байтал хажууд маань нэг шинэ айл нүүж ирж байхыг харлаа гэхдээ надад энэ тийм ч чухал биш учираас шууд л гэрлүүгээ оров.Гэртээ ирсэн учир арай сэргэж хоол хийж идээд сууж байтал хэн нэгэн хаалга тогшлоо ууг нь бол хэн ч ирэх ёсгүй юмсан гээд хаалгаа нээтэл Жимин зогсож байлаа
Би: Чи энд ямар н*вшоо хийж байгаан
Жимин: Би чиний шинэ хөрш байгаа юмаа бас чи ямар аймар яридаг юм бэ?
Би: Чи надаас юу хүсээд байгаан бас чи аав ээжгүй бүтэн өнчин гэчихээд яаж ийм өндөр төлбөртэй түрээсийн байранд орсон юм
Жимин: Чи ч бас өнчин асран халамжилах хэн ч гүй гэчихээд энд байжил байгаа биздээ
Би: Надад ивээн тэтгэгч байдаг юм гэж жуумалзан хэлээд буцаад гэрлүүгээ орчихлоо. Яаг үнэндээ би түүнтэй юм ярихыг хүсэхгүй байлаа үргэлж л ганцаараа байж ирсэн надад төвөг удан хаанаас ч юм гарч ирсэн энэ залуу үнхээр үнхээр төгс байлаа. Түүны нүд, уруул,чих,гар,хөл гээд түүны бүхэл зүйл нь төгс байсан юм. Өмнө нь надад ийм мэдрэмж төрж байгаагүй ч зүрх минь хүчтэй цохилж ичиж сандарч байгаагаа мэдэрч байлаа. Гэхдээ зүгээр ч нэг үел биш зөвхөн Жиминыг л харсан үедээ ингэдэг байлаа. Магадгүй энэ тэр тэнэг дурлал нь байх яаж явж байгаад ийм ядаргаатай юмтай учирчихваа гэж бувтнасаар буцаад анимегаа үзэхээр өрөөгөө зүглэв.Өнөөдөр амралт учир сайхан анимегаа үзэнгээ тоглоомоо тоглноо гэж инээсээр гал тогоолуугаа ортол бас л хаалга нүдэв.
Би: Хэн бэ? Гэж ууртай хэлээд хаалга нээтэл дахиад л Жимин байв
Би: Яах гээд байгаан юм бэ? Хэцүү юм бэ? Намайг тайван байлгаач
Жимин: Би чамайг кинонд даах гээд л
Би: Зүгээр л мөнгөө гамна бас би өнөөдөр өөр төлөвлөгөөтэй гэж хэлээд хаалгаа хаах гэтэл тэр хаалгыг гараараа бариад авав
Жимин: Юу хийх гэж байгаан
Би: Би аниме үзэж тоглоно болсон уу?
Жимин: Арай өөр гоё зүйл хийелдээ
Би: Энэ бол миний хувьд сайхан зүйл зүгээр л намайг орхи ядаргаатай н*вш вэ чи чинь зайл тэхүү гэж орилиод хаалгаа хаалаа. Би үнхээр галзуурсан бололтой ууг нь би түүнд зөвшөөрөх байсан юмшдээ гэж толгойгоо цохисоор өрөөлүүгээ орлоо.