Pilot

106 5 0
                                    

Písal sa rok 2002 keď sa do rodiny Gilbertovcov narodili dvojičky Amaya a Katharina. Luďom v ich okolí sa mená dievčat nepáčili ale časom si na nich zvykli a neprekážalo im to. Kath a  ja sme jedno-vaječné dvojčatá,ale predsa je medzi nami niekoľko bádateľných rozdielov. Prvým rozdielom je naše správanie Kath je manipulátor, je drzá, ale zároveň milá a milujúca osoba asi preto je najobľúbenejším dievčaťom na našej škole. Narozdiel od nej som tichá,viem povedať svoj názor a myslím, že dokážem milovať. Mám jednu najlepšiu kamarátku Bonnie. Všetci sme vyrastali a stále žijeme v malom mestečku zvanom Mystic Falls. Dnes sa tu má prisťahovať nová rodina. Viem,že sú to dvaja bratia a volajú sa Damon a Stefan Salvatore. Pýtate sa odkiaľ to viem? Som v školskej rade a dnes nastúpili na našu školu.

-Amaya?- prihovorila sa Kath.
-Čo sa deje?-
-Nepoznáš týchto dvoch?-
Otočila som sa a zbadala som ich. Boli to bratia Salvatorovy. Obaja boli skoro rovnako vysoký.Jeden mal svetlé vlasy. Oblečenú mal modrú károvanú košeľu a cez plece prehodenú čienu tašku. Ten druhý ma všek zaujal viac. Mal čierne vlasy a nasadený povýšenecký úsmev. Oblečenú mal čiernu koženú budnu,čierne tričko a čierne nohavice. -Áno, sú to nový žiaci. Volajú sa Salvatorovy-

Kath nahodila baliaci úsmev a vydala sa im naproti.Rozprávali sa približne päť minút. Viem to. Pozorovala som ich. Keď zazvonilo rozbehla som sa do učebne angličtiny. Všimla som si, že si Kath sadla ku jednému z bratov. K tomu so svetlými vlasmi.Vôbec som sa tomu nedivila. Katharina dostane vždy všetko o čo si zažiada. Z myslenia ma vytrhol jeden z bratov.Čiernovlasý. Áno znie to divne ale ako ho mám volať keď neviem jeho meno.
-Ahoj,môžem si prisadnúť?-
-Ahoj jasné,že môžeš- Usmiala som sa a mávnutím ruky som mu naznačila nech si prisadne.

Po chvíli sa ku mne znova prihovoril.
-Môžem sa opýtať ako sa voláš?- Zase nahodil ten jeho povýšenecký úsmev.
-Volám sa Amaya- povedala som tichým hlasom.
-Tak ahoj Amaya. Ja som Damon- podal mi ruku a ja som ju vrelo prijala. Hodina pokračovala a s Damonom sme sa viac nerozprávali. Sem tam sa ma spýtal nejakú otázku v zmysle 'Koľko máš rokov? Odkiaľ si a podobne'

Pohľad Kath
Potom ako som sa opýtala Amayi ako sa volajú nový chlapci na škole som sa rozhodla ,že sa s nimi pôjdem porozprávať. Musím ich poznať. Podišla som s nim a darovala im najkrajší úsmev aký som v ten moment dokázala zo seba dostať.
-Vy musíte byť nový žiaci. Ešte som vás tu nevidela-
-Áno prisťahovali sme sa tu pred týždňom- odpovedal čiernovlasý
-A čo vás sem priviedlo?- opýtala som sa nesmelo
-Pred niekoľkými rokmi nám zomreli rodičia a bývali sme sami. No nedávno sme sa rozhodli,že sa presťahujeme sem. Býva tu jeden náš známi volá sa Zac. Možno ho poznáš- odpovedal svetlovlasý
-Zac. Niečo mi to hovorí. Nevlastní penzión za mestom?-
-Áno, práve tam bývame-
-Už dlhšie sa rozprávame, ale ešte ste mi nepovedali ako sa voláte- povedala som s úsmevom-
-Ja som Stefan a toto je môj starší brat Damon a ty?-
-Ja som Katharina. Ale priatelia ma môžu volať Kathrin alebo Kath-
Vtom zazvonilo a začala hodina a spolu s bratmi som sa vybrala na hodinu. Trochu som sa pousmiala nad výrazmi bratov keď uvideli Amayu.
-Nespomínala si,že máš dvojča- podotkol Stefan-
-Ach áno,zabudla som vám to povedať- vlastne som to urobila naschvál. Ale nebudem mu to predsa hovoriť.
Damon si sadol k Amayi. Myslela som si,že to urobí. Bol taký predvídateľný. Celú hodinu som sa rozprávala so Stefanom. Bol taký milý. Keď zazvonilo rozbehla som sa ku skrinke po učebnice na ďalšiu hodinu. Od Stefana som sa dozvedela,že ďalšiu hodinu nemáme spolu. Oni mali biológiu a mi s Amayou dejepis.

Prvú časť som trochu upravila. Je dlhšia a myslím,že aj obsahovo lepšia. Ospravedlňujem sa za prípadné chyby. Dúfam,ze sa vám prvá časť páčila.❤️

Gilbertové dvojičky/tvd fanfictionTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon