part3

1.7K 48 1
                                    

Hinata terjaga dari tidurnya dan dia terasa asing di tempat dia terjaga. Hinata cuba bangun dari kamar yang dia terasa asing tetapi ia merasakan sakit seluruh tubuhnya tambah-tambah lagi di selengkangnya. Hinata cuba mengingati apa yang terjadi kepadanya tiba-tiba air matanya jatuh kerana dia sudah mengingati apa yang terjadi kepada ia ingat bagaimana ayahnya menjualbya kepada lelaki yang bernama sasuke dan apa yang leleki yang bernama sasuke itu memperkosanya ketika sampai di rumah lelaki itu. Hinata hanya mampu menanggis dengan nasib itunya itu"hik hik kami-sama kenapa nasibku malang bagini" betik hinata dalam hatinya. Tiba-tiba pintu kamar terbuka dan malihatkan sasuke yang pakaian kantol memasuki kamar yang hinata berada" kau sudah bangun"kata sasuke kepada hinata yang sedang menanggis sambil tunduk kepalanya kerana hinata tidak berani melihat sasuke. Sasuke hanya memandang hinata dengan bosan"kau bangun dan masuk la ke kamar mandi hinata kita akan makan siang di ruang tamu"kata sasuke kepada hinata dan dia meninggalkan hinata di kamar itu. Hinata pun bangun dari rajang yang dia duduki dan berjalan dengan tertib kerana ia merasakan sakit di seluruh tubuhnya ketika hinata sampai di kamar mandi ia melihat dirinya di cermin dan hinata melihat tubuhnya banyak bekas yang sasuke tinggalkan di tubuhnya hinata hanya menanggis dengan nasib yang menipa dia sekarang ini. Apabila hinata selesai mandi dia pun mempakai pakaian yang sasuke sediakan dia atas rajang apabila hinata selesai memakai pakaian ia pun keluar dari kamar dan menuju ke ruang tamu hinata menadapati sasuke berada di meja makan hinata berjalan menekati sasuke " hn duduklah hinata dan makanlah" kata sasuke kepada hinata dengan dingin. Selepas selesai makan siang hinata berkata kepada sasuke"sa sasuke-san aku ingin pu pulang ke ru rumahku" kata hinata dengan takut sasuke memandang hinata dengan tajam dan berkata kepada hinata"mula sekarang kau akan tinggal denganku hinata kerana ayahmu sudah menjualmu kepadaku"kata sasuke kepada hinata dengan dingin. Hinata memandang sasuke dengan takut sambil menanggis hinata hanya mampu berserah kepada kami-sama dengan nasib ia akan datang masa hadapan....

Bersambung.

women who have served their lust (connected sasuhina) Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang