Hinata terbangun dari pingsannya dan hinata merasakan ada sepasang tangan memeluki pinggangnya dan hinata memelihat di sebelahnya ada sasume yang memeluk pinggangnya. Hinata mengcuba mengingati apa yang terjadi semalam ia mengingati bagaimana sasuke menarik rambutnya yang terakhir sekali sasuke memperkosanya "kami-sama kenapa hidupku bagitu malang hik"lirik hinata. Hinata cuba mengakat tangan sasuke dari pinggannya tetapi tangan sasuke memeluk pinggangnya lebih erat "kau cuba untuk melarikkan diri aku ya hinata"lirik sasuke yang baru bangun dari tidurnya "hik sa sasuke-san ku mohon to tolong lepaskan ak aku hik" kata hinata kepada sasuke. Sasuke melihat hinata dengan tatapan tajam "aku tak akan pernah lepaskan kau hinata kerana kau sekarang miliki ku jangan harap aku akan melepaskan kau"kata sasuke dengan suara yang sangat dingin. Hinata hanya mampu menangis dengan apa yang sasuke ucapkan kepadanya tadi. Sasuke memandang hinata yang menangis itu sasuke merasa sakit di hatinya melihat orang yang ia cinta menangis di sampingnya ia tahu apa yang ia lakukan kepada hinata salah tetapi dia tidak sanggup kehilangan orang tersayang. Sasuke bangun dari rajang dan memakai bajunya yang semalam "mandilah hinata kita akan sarapan pagi di ruang tamu" kata sasuke kepada hinata yang masih dalam keadaan menangis itu. Selepas sasuke keluar dari kamar itu hinata masih menangis di dalam kamar "hik kami-sama ke kenapa engkau me menyeksaku seperti ini hik" lirik hinata dan kemuadian hinata bangun dari kasur tetapi ia terjatuh di lantai "akkk sa sakit"lirik hinata yang sakit di kewanitaannya. Hinata coba bangun dari lantai menuju ke dalam kamar mandi. Apabila hinata sampai di kamarmandi hinata melihat dirinya di cermin danhinata menangis melihat tubuhnya banyak kemerahan yang sasuke buat di tubuhnya. Apabila hinata selesai mandi dia pun keluar dari kamar mandi dan memakai pakaian untuk keruang tamu untuk sarapan pagi. Apabila hinata selesai berpakaian dia keluar dari kamar dan dia menuju ke ruang tamu hinata melihat sasuke sudah menunggunya di meja makan"hn duduklah hinata"kata sasuke kepadahinata yang baru sahaja sampai di ruang tamu hinata menduduki meja makan bersama dengan sasuke dan kemudian mereka memakan makan pagi mereka dengan keadaan senyap......
Bersambung
KAMU SEDANG MEMBACA
women who have served their lust (connected sasuhina)
FanfictionBaca saja ya😊 Kepada yang belum genap 18 keatas mohon jangan masuk ke cerita ini sebab ia ada usul 18 keatas kalau masuk juga tanggung dosa sendiri ya