Selepas sasuke melepaskan ciumanya dari hinata. Hinata menhirup udara dengan cepat. Selepas sasuke melihat hinata masih menghirup udara ia menjilat lehir dan mengigit lehir hinata"ahk"jerik hinata kerana ia merasakan sakit kerana sasuke tiba-tiba mengigit lehirnya. Selepas sasuke menjilat dan mengigit lehir hinata sasuke meramas payudara hinata dengan kuat dan mengisap payudara hinata kuat"ahk sa sakit sa sasuke-san hik to rolong he hentikan hik" kata hinata sambil menangis tetapi sasuke menulikan telinganya atas permohonan hinata dan kemudia sasuke melepaskan ramasanya dan gigitannya dari payudara hinata dan ia mencium perut hinata dan hingga ke tempat kemaluan hinata dan sasuke menjilat kemaluan hinata "arkkkkk"desah hinata kerana sasuke menjilat kemaluan hinata lebih dalam dan kemudian sasuke membuka bajunya dan seluarnya sekarang sasuke telajang seperti baru dilahirkan"sa sasuke-san ku mo mohon hik ja jangan la lakukan itu"hirik hinata apabila melihat penis sasuke ingin memasuki hinata sasuke senyum nipis dan memasuki hinata dengan satu dorongan kasar "arkkkkkkkkk"jerik kesakitan hinata apabila sasuke memasuki penis nya dengan kasar dan sasuke mendorongnya dengan kuat hingga hinata menjerik kesakitan"aaaaaa sa sakit hik he hentikkan hik ku kumohon sasuke-san hik" hinata memohon kepada sasuke berhenti tetapi sasuke tidak menengarnya dan berkata" kau sangat nikmat hinata keu meramas penisku dengan ketat"kata sasuke dengan dorongon dengan kuat sasuke melihat hinata orgemis dan ia merasa kemaluan hinata meramas penisnya lebih dalam sasuke tahu hinata akan mencapai orgemisnya dan ia pun merasa apa yang hinata rasa dan sasuke mendorong penisnya lebih dalam dan ia rasa penisnya tersentak ke dalam rahim hinata dan ia melepaskan benihnya di rahim hinata"arkkkk"desak sasuke dan hinata bersama dan kemudian hinata pengsan selepas sasuke menamatkan sexnya. Selepas sasuke menanamkan benihnya di rahin hinata sasuke menarik penisnya dari kemaluan hinata dan melihat hinata yang pengsan selepas permainan merekata tadi dan kemudian sasuke menarik hinata dalam pelukannya dan mencium bibir hinata dan berkata"terima kasih hinata aku mencintaimu"lirik sasuke sambil ia mengkuti tidur di sebelah hinata...
Bersambung
KAMU SEDANG MEMBACA
women who have served their lust (connected sasuhina)
FanfictionBaca saja ya😊 Kepada yang belum genap 18 keatas mohon jangan masuk ke cerita ini sebab ia ada usul 18 keatas kalau masuk juga tanggung dosa sendiri ya