Part 10

592 16 1
                                    

Hinata merasa hari ini adalah hari yang menggembirakan kerana untuk pertama kali Sasuke melayannya dengan baik semenjak Sasuke pulang dari luar negara kemarin. Hinata merasa sangat gembira kerana Sasuke tidak memperlakunya seperti biasanya untuk pertama kali ia boleh bergurau senda dengan Sasuke Hinata sangat bahagia sangat. Hinata melihat sasuke mengeluar dari kamarnya lalu Hinata memanggil Sasuke "Sasuke-san"Panggil Hinata kepada Sasuke sambil senyum Sasuke melihat Hinata yang sedang memanggilnya itu lalu berkata "ia Hinata ada apa"kata Sasuke kepada Hinata sambil membalas senyuman Hinata. Hinata merona melihat senyuman Sasuke untuk pertama kalinya "a ano Sa Sa sasuke-san i ingan ma makankah" kata  Yang tergagap-gagap dengan mukanya Merona "hnn boleh juga"kata Sasuke yang tersenyum kerana melihat Hinata yang sedang merona kerananya "ba baiklah a aku akan me memasakan ma makanan untuk Sasuke-san"kata Hinata. Lalu Hinata pergi ke dapur untuk memasak makan untuk Sasuke. Sasuke mengikuti Hinata ke dapur dan melihat Hinata memasak makanan untuknya dan Sasuke menduduki di kerusi yang ada di dapur lalu ia melirit dalam hatinya "Aku menyayangimu Hinata aku tidak mahu kehilangan mu kerana aku sungguh menyayangimu dan mencintaimu Hinata"lirit hati Sasuke dan ia memandang Hinata dengan padangan sulit untuk memahami apa yang sedang Sasuke fikirkan sekarang..........

Bersambung...

Hai minna-san gomenesai kalau ceritanya pendek ya kerana aku ngak punyai idea untuk ceritanya buat seketika ini aku tidak akan menulis beberapa bulan kerana ingin mencari idea untuk teruskan ceritanya sekali lagi aku mintak maaf ya😭😭 kalau aku ada banyak kesalahan ejaan aku mintak maaf ya😭😭

women who have served their lust (connected sasuhina) Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang