Semenjak tempoh hari Hinata ternampak dengan ayahnya di pantai Hinata tidak beraniagi keluar rumah kerana Hinata takut akan berjumpa ayahnya seperti mana dia nampak ayahnya di pantai minggu lepas. Hinata mengurung dirinya di kamarnya sudah 1 minggu lebih sudah dia mengeluarkan dirinya dari kamarnya untuk ke halam rumah apabkila Hinata sampai ke ruang tamu Hinata merasakan ada sebuah tangan memeluk pinggannya. Hinata pusing ke belakang untuk melihat siapa yang memeluk pinggannya itu muka Hinata menjadi pucat apabila melihat siapa yang memeluknya itu "Sa Sasuke-san"panggil Hinata yang gagap orang yang Hinata panggil itu senyum tipis melihat Hinata yang gagap dan ketar itu"hn''lirit Sasuke yang masih memuluk Hinata "apa kau baik-baik saja Hinata semasa aku tiada di sini"kata Sasuke kepada Hinata "a aku ba baik sa saja''kata Hinata tergagap gagap "aku merindumu Hinata sangat merindumu"kata Sasuke yang masih memeluk Hinata. Hinata memandang Sasuke dengan pandang terkejut apabila ia mendengar Sasuke berkata ia merinduinya. "Sa Sasuke-san sudah ma makan''kata Hinata kepada Sasuke "hn aku belum makan"balas Sasuke kepada Hinata "a apa Sa Sasuke-san ma mahu makan a aku akan ma masakan un untuk anda"kata Hinata kepada Sasuke. Sasuke melihat Hinata sambil tersenyum tipis "apa kau reti memasak Hinata"kata Sasuke yang senyum tipis Hinata memandang Sasuke dengan mengebungkan pipinya "mo a aku re reti memasak Sa Sasuke-san"kata Hinata kepada Sasuke. Sasuke tersenyum melihat Hinata yang masih mengebungkan pipinya itu lalu Sasuke mencubit pipi Hinata yang imut itu "Hahahahahahaha"gelak Sasuke apabila ia melihat Hinata yang imut itu Hinata melihat Sasuke dengan padang terkejut apabila hari ini Sasuke melayannya baik kerana selama ini Sasuke selalu melayannya kasar. Sasuke memandang Hinata sambil senyum "Hinata apa kata kau masak makanam untuk ku" kata Sasuke Kepada Hinata "ba baik Lah" balas Hinata. Hinata pergi ke dapur dan memasak makanan kepada Sasuke. Sasuke melihat Hinata yang tekun memasak kepadanya Sasuke senyum melihat Hinata kerana ia seperti melihat Hinata sebagai istri idamannya. Sasuke berjanji ia tidak akan biarkan Hinata meninggalkanya kerana ia tidk sanggup kehilangan Hinata kerana ia mencintai Hinata dan Hinata adalah nyawa nya ia tidak tahu apa akan terjadi kalau Hinata meninggalkannya "Sa Sasuke-san" panggil Hinata kepada Sasuke yang sedang melamun itu "iya Hinata ada apa"balas Sasuke kepada Hinata yang memanggilnya tadi "ma makanan su sudah si siap je jemput lah ma makan Sa Sasuke-san" kata Hinata kepada Sasuke. Sasuke melihat makanan sudah ada di depan matanya itu "hn baiklah Hinata" balas Sasuke kepada Hinata lalu Sasuke makan makanan yang Hinata masakan kepadanya itu "hn masakan mu enak Hinata" kata Sasuke kepada Hinata "be benarkah Sa Sasuke-san" kata Hinata kepada Sasuke "hn iya ini sangat enak Hinata" balas Sasuke kepada Hinata "yo yota" kata Hinata dengan gembira. Sasuke tersenyum melihat Hinata yang gembira itu "apa kau sudah makan Hinata" kata Sasuke kepada Hinata " aku be belum ma makan la lagi Sa Sasuke-san" balas Hinata kepada Sasuke " hn apa kata kau makan sekali dengan ku Hinata" kata Sasuke kepada Hinata " a apa bo boleh kah a aku ma makan be bersama de dengan Sa Sasuke-san" kata Hinata yang tertuduk kepalanya kepada Sasuke. Sasuke tersenyum melihat Hinata dan Sasuke berkata kepada Hinata " apanya yang tidak boleh Hinata selama inikan kita selalu makan bersama" kata Sasuke Hinata melihat Sasuke dan untuk pertama kalinya Hinata senyum kepada Sasuke " ba baik lah Sa Sasuke-san" kata Hinata yang senyum itu kepada Sasuke untuk pertama kalinya Sasuke gembira melihat Hinata tersenyum kepadanya. Untuk pertama kalinya Sasuke dan Hinata makan dengan keadaan ketawa dan bergurau senda.....
Bersambung
Akankah Hinata akan jatuh cinta kepada Sasuke seperti mana Sasuke mencintainya kita tunggu chapter seterunya ya minna-san😊😊😊 maaf kalau aku ada banyak salah ejaan tolong beritahu aku ya minna-san aku akan membaiki kan nya😊
KAMU SEDANG MEMBACA
women who have served their lust (connected sasuhina)
FanfictionBaca saja ya😊 Kepada yang belum genap 18 keatas mohon jangan masuk ke cerita ini sebab ia ada usul 18 keatas kalau masuk juga tanggung dosa sendiri ya