Yine her zaman ki gibi sıkıcı ve normal bir günün başladığının habercisi olan alarmın sesiyle gözlerimi yavaşça açtim. Elimi yüzümü yıkayıp aynadaki yansimama baktığımda hiç şaşirmamıştım. Aksamda örmüş olduğum saçlarım çıkmış ve silmeye üşendiğim rimelim akmışti. banyodan çıktıktan sonra biraz kendime cekidüzen verdikten sonra kahvaltı için aşağıya indim.
Annem ve babam ikisinde cerrah olduklari için bugün yurt dışına çıkıcaklar ve tahminimce bir ay felan orada kalacaklardı. O yüzden ilk defa bu kadar erken kalkmıştım. Mutfağa girdiğimde ne annemi ne de babamı gördüm ikiside ortalıkta yoktu acaba çıktılarmi diye düşünüp cebimdeki telefonumun saatine baktım. Oha! Saat resmen onikiydi. Iyiki erken kalktım yani. Telefondan rehbere girip annemi aradım.- alo kızım şükür uyandın yani.
- Ya anne napayım uyandırsaydınız.
- denemedik mi sandın.
- neyse kaçta çıktınız?
- 6 da
- anne o saatte insan mı uyandırılır siz delirdiniz herhalde uyanmamam çok normal tabiki
- yoo o saatte İNSAN uyandırılmaz
- yani sen şimdi bana
- neyse biz geldik ben seni sonra ararım.
Deyip telefonu yüzüme kapattı. Ya bildiğin bana hayvan dedi resmen. Alındım mi tabiki hayır. Mutfakta kendime bir kaç birşey hazırlayıp yemeğe koyuldum. Karnımın doyduğuna emin oldukta sonra yine yavaşça yerimden kalkıp salondaki merdivenlerden odama geçiş yaptım.
Telefondan fazla hayranı olmadığım BTS grubunun not today sarkısını açıp dans etmeye başladım. Hayranı olmadığım halde şarkılarına bayılıyorum. BTS i bana benden bir yaş büyük olan arkadaşım hatta arkadaştan öte karşim göstermişti. İlk başta hiç alısamamistim hiç begenmemistim ama şimdide dinlediğim on sarkidan dokuzu onlara ait.
Yorulana kadar dans ettikten sonra kendimi yatağıma attım. Beni dans ederken gerçekten hiç görmek istemezsiniz. Resme kollarımdan bacaklarimdan vazgeçiyorum. Ama insan rahatlıyor. Tavsiye ederim.
Gözlerim benim aksime yavaş yavaş kapaniyorken derin bir uykuya daldım.
Gözlerimi yavaşça açtim ve yastığımın altındaki telefonumdan saate baktım. Saat üçe geliyordu. Ağızımin tamamen kurumuş olduğunu hissettim ve şu içmek için mutfağa gidecektim. Tam yataktan doğruldum aşağıdan bir ses duydum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
4K
Teen FictionAilesi yurt dışındayken kendisi evde yalnız kalan kumsal kendini tehlikelere karşı koruyabilecek mi.? En az kendisi kadar aksi olan üç erkekle tanıştıktan sonra başına neler gelecek? Hadi hep beraber okuyalim.