-5-

28 10 4
                                    

     KERİM

     kız hala uyuyordu tabi Kaan da. Kazayı ben ve Kaan ucuz atlatmıştık. Lan bir dakika Kıvanç, Kıvanç yok hemen yerimden kalkıp Kaan ı uyandırmaya çalıştım.

-     Kaan abi uyansana Kaan Kıvanç ı unuttuk abi uyan

Tamam şu an birazcık dugulanmış olabilirim.

-     ne var oğlum neden ağlıyorsun başımda.

-     ya abi biz kıvanç ı unuttuk.

-     ne diyosun hemen hemşireyi çağır

-     abi farkındaysan benimde kolumda serumlar var.

-     şey yatağın yayında ki düğmeye bas.

     Düğmeye bastıktan bir kaç dakika sonra içeriye iki tane hemşire girdi. Telaşlı telaşlı ne olduğunu sordu ve bende;

-     biz arkadaşımızın durumunu merak ettikte onu sorucaktık.

Dedim sakin kalmaya  çalışarak.

-      adı neydi?

-     Kıvanç

-     malesef üzgünüm başınız sağ olsun

-     ne! Ne demek başınız sağ olsun. Benim kardeşim hemen pes etmez.

Böyle bir kaç dakika daha kendimi inandırmadan bağırmıştım. Kaan beni sakinleştirmeye çalışıyordu ama kendisinin zar zor ayakta kalmaya çalıştığı her halinden belliydi.
    
     Kıvanç la liseden tanışıyoruz. Birbirimizi hiç sevmezdik. Nedeni üvey kardeş olmamız benim babam öldükten sonra annem başından beri üzülmemişti aksine daha mutlu oldu. Neyse babam öleli iki hafta felan oldu annem eve tanıştırmak için kıvaç ve babasını getirdi. Ben kıskanç olduğum için o günü onlara zehir etmiştim. Sonra benim itirazlarıma rağmen evlendiler aynı evde kalınca mecburen  birbirimize katlanmak zorunda kaldık.

   
    

4KHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin