-4-

37 10 0
                                    


KERIM

     Kaan kızı büyük itirazlarıma karşı arabadan attı. Kızında dediği gibi tam bir cani. Acaba kıza bir şey oldu mu?
Tamam bu ilk soygunumuz değil ama galiba kızdan şüphelendiği için böyle yaptı. Yani bence kız kafa bir kızdı ve ayrıca çok korkmuştu zaten polise bir şey diyeceğini sanmıyorum.

-      Abi kızı atmasaydın iyiydi yani fazla korkmuştu zaten,polise söyleyeceğini sanmam.
    
-     He abi atmasaydımda beraber mutlu mesut yaşasaydık dimi.

-     Hayır abi ondan değil ben kiza bir şey olmuştur diye şey ettim.

     İyice sinirlenmişti en iyisi susmaktı.

-     kerim

Dedi arkasını dönerek

-     ne olduğunu çok merak ettiysen seni de atalım öğrenirsin.

Dediği sıra Kıvanç;

-     Kaan

Diyerek bağırdı.

                          *   *   *

KUMSAL

     Ben hala doktorun dediklerini düşünürken içeriye iki hasta daha getirdiler. Ama bir dakika ben bunları nerden tanıyorum. İkisininde serumlarını takıp kontrollerini yapıp hemşireler odadan çıktı. Ben bunları düşünürken gözlerim yavaşça kapandı.

-    Abi bu o kız değil mi? Ama ben size demiştim bir şey olmuştur diye. Şimdi napıcan bu seferde camdan mı atıcan kızı

-     Daha neler o kadar da cani degilim. Ya inanamıyorum koca şehir de bir bu hastaneyi buldular diyelim aynı odaya koymalarıdamı bir tesadüf

     Duyduğum sesler uyanmama ve korkmama sebep olmuştu beni nereden tanıyorlardı ki. Gözlerimi açtım ve,

-     şey ben sizi nereden tanıyorum acaba

Hem başım dönüyor hemde beynimde görüntüler gidip geliyordu.

-     şey sen bizi şeyden tanıyorsun heh buldum. Bu akşam biz senin evini soymaya geldik. Ama bir terslik oldu  biz senden değilde sen bizden iki tane kalp çaldın.

-     Ne! Nasıl yani evime gelen hırsızlar siz misiniz?

      Yanındaki yatakta yatan yapmacık bir gülümsemeyle,

-     Osmancım canım arkadaşım şimdi şaka yapmanın sırası değil. Kendisi çok şakacıdır da.

-     peki anladım.

Dedim yapmacık bir gülümsemeyle

-     Demek Osman he ben şimdi gösteririm sana.

Aralarında fısıltı halinde konuşuyorlardı.Can sıkıntısına dayanamayıp sorular sormaya başladım.

-     Size ne oldu neden burdasınız peki.

-     Biz arkadaşım Abidin in dikkatsiz araba kullanmasıyla geldik buraya. Peki ya sen?

-     Ben mi? beni kaçıran hırsızlar arabadan atmış caniler.

-     yalnız bayada caniymiş.

-     Aynen öyle ya benim gibi bir güzeli kaçırırsın ama niye arabadan atarsın ki. İnşallah çabucak yakalanırlar.

-     ya, inşallah (zaten yakalandılar)

-     efendim bir şey mi dedin.

-     yo yok inşallah çabuk yakalanırlar dedim.

4KHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin