Jin

2K 51 0
                                    

Boy x girl

"Tu si cu Jin erați împreună de 2 ani , nu v-ati gandit vreodata sa faceti pasul urmator asa
ca te-ai gandit sa îl întrebi :

- Jin... Ma gândeam la cum ar fi sa trecem la următorul pas din relația noastră .

- Asta suna interesant dar sincer... draga mea eu, nu sunt pregătit.

Ti-a raspuns indiferent asa ca ai decis să îi murmuri un simplu "Nu-i nimic" si sa te duci sa iti faci un dus racoritor in care iti poti limpezi gândurile.

Între timp ai auzit usa de la intrare cum se deschide si se închide. Ai închis ochii ușor si ai simtit mici picaturi pe obrajii tai, plangeai. Erai cu moralul la pământ deoarece persoana pe care o iubesti atât de mult nu vrea să iti fie alături pentru restul vietii tale .

Te-ai trezit din gânduri cand l-ai auzit strigandu-te din sufragerie . Ai iesit din dus te-ai îmbrăcat cu lenjeria intimă și un halat si te-ai îndreptat către el . Stătea cu spatele la tine si tot murmura ceva indescifrabil.

- Închideți ochii, te rog !

Ai facut cum ti s-a spus si apoi ai auzit un "Deschide-i" . Era in genunchi in fata ta cu un buchet de trandafiri negri si o cutiuță de culoare roșie în care se află un inel .

- vrei sa fii soția mea ?

Erai uimită de gestul acestuia mai ales dupa ceea ce ti-a spus ai spus repede si tare un "Da" si apoi acesta te-a luat in brate si ti-a dat un sărut plin de sentimente pe frunte spunându-ti "Te iubesc , Doamna Kim! "

End

BTS OneShots Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum