Te cheamă N/Y, esti studenta la facultatea de arte si esti in acest moment in apartamentul tau pictand un portret al prietenului tau , Yoongi .Ti se părea ciudat deoare ce nu ai mai vorbit cu el de ieri dimineață si azi nu l-ai văzut pe nicăieri. Tabloul era terminat asa ca l-ai lasat la uscat si ai intrat in dus sa faci o baie fierbinte de lunga durată.
Trecând aproape două ore ai iesit din baie ducandu-te la tine in camera pentru a te schimba. Te-ai schimbat in pijamale si te-ai îndreptat către sufragerie unde era tabloul .
Cand ai intrat , tabloul lipsea si pensulele erau strânse si ordonate ai crezut ca era colega ta de apartamanet asa ca nu ai băgat de seamă. Brusc telefonul tau suna si apoi vezi ca este Heyjing, colega ta de apartamanet .
-Draga mea, imi poti spune dacă mai sunt bani aceia pe biroul meu ?
- Păi nu esti la tine in camera ? Întrebi panicată.
- Nu, sunt la Jimin acasa stau cu el pentru ca Yoongi tocmai a plecat, de ce ?
-Nimic lasa , bani sunt aici !
-Mersi , bye bye !
- Pupici !
Ai închis speriată telefonul si ai luat mătura în mână. Ai aprins toate becurile si apoi te-ai dus in holul pe care ieși afară sa verifici daca usa e încuiată. Cand te-ai îndreptat spre usa ți-a căzut fata , tabloul tau era agățat in locul in care voiai sa îl pui si usa era deschisă. Ai vrut sa suni la poliție dar doua mâini puternice te-au intors spre ele si in mai putin de trei secunde ai simtit buzele moi si dulci ca mierea ale iubitului tau .
- Imi place tabloul tau. Spune cu o voce duioasă
- YA IDIOTULE !! Tu sti cat de tare m-am speriat ? Gândești puti....
Buzele lui erau iar peste ale tale si in mana ta era o cutiuță de culoare albă.
Te-ai uitat cu sub inteles si ai deschiso . Era lantisorul pe care l-ai pierdut acum o săptămână.
- L-am gasit la mine pe canapea si l-am dus la reparat .
-Iti multumesc mult ! Spui si il săruti tandru si lung.
- Multumeste-mi in alt mod !
-Ya! Nu !
- Nu vrei sa mâncăm ?
- Stai ce ?!
- Vino aici micuța mea!
-------------sfarsit------------
CITEȘTI
BTS OneShots
RandomE prima mea carte de genul asta deci sper sa va placa. BTS 1 in #oneshots 30.4.2019 1 in #oneshots 18.8.2019