- - -
Era o zi frumoasa dacă pot spune asa, adică cerul era colorat de un albastru deschis fără nori cu un soare palid, după părerea mea. Probabil ascundea durerea pe care o trăiește, oare atunci când ploua, cerul plânge? Oare asa își exprima ei durerea?
- Sau poate sunt vaporii care se transforma în apa și atunci ploua.
- mi ai stricat momentul reao!
- ai momente d astea de aproape 2 luni! Ai mila de mine.
- 2 luni, 2 săptămâni și doua zile din păcate...
- ai degand sa ți plângi de mila pana când Jimin se va întoarce la tine și-ți va spune "te rog iartă-mă ca m am saturat de crizele tale de gelozie și lipsa de încredere"
-făceam "crize" pentru ca....
-bla bla bla! Pentru ca îți pasa, bla bla bla, iubire, bla bla bla prostii!
- ești aici ca să-mi faci poze sau să-mi strigi în ceafa ca am greșit și ca sunt o idioata ca m am îndoit de sentimente lui fata de mine?
-taci și pozează.
- - -
-Au ieșit niște poze frumoase pana acum dar vreau sa mai facem una
- oke
- ridică-ti mâinile, închide-ți ochii.
- cam sumbra fața aia, relaxează-te, fa ceva ce-ți place sau gândește te nu știu.
" I want to be your light, Bebe you should be your light"
" So that you won't be hurt, so you could smile"
Amândouă au început sa cânte melodia scrisa de Jimin pentru Y/N acum un an când erau la începutul relației, poate ca au avut un an și 6 luni împreună dar Y/N era geloasa, bagacioasa și protectoare. Ce e al ei va fii al ei. Cu toate ca asta era conceptul ei atunci când ii era lumea mai draga ea a "văzut" cum Jimin a stat la masa cu o fata necunoscuta ei și a început scandalul, mai târziu alfand ca fata are un iubit care era foarte bun prieten cu el și Jimin doar încerca să o ajute. S au desparțit din cauza ei oarecum dar Jimin trebuia sa i zică nu sa plece pe ascuns.
Dintr-o data o a treia voce s a auzit pe fundalul pasarelelor
"I want to be your night, Bebe you could be your night"
Y/N sa intors brusc și s a uitat la el de parca vorbeau din priviri, și au deschis amândoi mâinile și o strânsă îmbrățișare împreună cu un sărut plind de dor și a făcut loc printre ei, atunci auzindu se in cor
" So that I could be honest with you tonight"
Poza perfecta printre cele 1000
- - -
CITEȘTI
BTS OneShots
RandomE prima mea carte de genul asta deci sper sa va placa. BTS 1 in #oneshots 30.4.2019 1 in #oneshots 18.8.2019