Faptele tale sunt foarte dureroase pentru noi trei. Nu știi încă dar, acum suntem trei.Tu și iubitul tău Joonie nu v-ați mai văzut de aproximativ o săptămână. Îți era greu sa crezi ca relația voastră este buna și încontinuu strânsă, deoarece nu ati vorbit sau interacționat de zile.
Îți era foarte dor de el și așteptai un moment oportun pentru ai spune ca sunteți trei.
-nu-ți face griji bebe, mami o sa vorbească cu tați și vei primi zilnic atenția necesara! Te încurajai singura în timp ce îți mângâiai burtica.
Erai la baie pentru a-ți face rutina de dimineață când găsești un bilețel pe oglinda
"Trebuie sa ne întâlnim azi la ora 18:25 în fata locului în care, dacă îmi aduc bine aminte ne-am întâlnit"
Ști cine sunt deja deci
PupiciNervi îți puneau stăpânire pe tine și îți venea sa urli pentru ca a fost aici și pentru ca ți-a mâncat prăjiturile.
Timpul trece
Ai hotărât sa te duci la asa zisa "intalnire" asa ca te-ai pregătit. L-ai văzut acolo lângă copacul vostru unde obusnuiati sa stați ore în șir fara sa va pese de nimic.
- te înțeleg dacă vrei sa ne despărțim, asa ca te rog sa ma lași în pace! La...
- când aveai de gând sa îmi spui?
Te așteptai la un asemenea răspuns asa ca nu te-ai oprit din mers pana când l-ai auzit:
- e fata sau băiat? E unul șingur sau sunt mai mulți? Cate luni are\au?
Lacrimile tale sau înmulțit și apoi te-ai dus la el și ți-a dat o îmbrățișare.
- de acum suntem trei doamna Kim!
CITEȘTI
BTS OneShots
RandomE prima mea carte de genul asta deci sper sa va placa. BTS 1 in #oneshots 30.4.2019 1 in #oneshots 18.8.2019