Seton 1

26 4 1
                                    

"ANNYEONGGG!!!!!AHLI NERAKA SEKALIAANNNNN...MUAHAHAHHAHAHAHAHA"Jerit Haera dan Soomi....yupp..Haera dan Soomi...dua bff ala ala teton tuhhh...sapa x kenal...ada diorang bising...tiada diorjg..sunyi..

"Sehun..Yeol...tuhhh...girlfriend seton korang dah sampai.."kata Suho

"Haihh...hyung nihh...setan setan diorang pun..tetap lawa...dari hyung??"kata Sehun

"X lakuuu!!!"sambung Chanyeol...maka bergemalah kelas 5A1 dengn gelak tawa dua ekor beruk tersebut...

Soomi dan Haera terus berjalan ke arah Sehun dan Chanyeol...dann.....ntohler...i dunno...

_______________________$k!p____________________

Waktu balik

"Arghhhhh!!!jangn lah bawak laju sngat jebunnnn!!aku tanak mati lagii...!!aku muda lagi...kawin pun x lagii!!!!"jerit Soomi...mendengar jeritan Si Soomi...maka idea jahat berenang melalui paru paru Si Yoda Ijo Purple....

Chanyeol membwa superbikenya dengan lebih lajuu.....tiba tiba Sehun melintasi Chanyeol dengan superbikenya dan Haera...

"Babaiiiiii SUMI!!!!!!yeeeeeahhhhh...laju lagi Hunnnnn...saranghaeee!!!BUAHAAHHAHAHAHAH!!!"Jerit Haera...

"Owhhh...yini tidak adil...Chan...laju lagi Chan!!!cepat cepat!!"kata Soomi

"Aikk...tadi kata takut mati ?"balas Chanyeol

"Argghh!!!cepattttt!!!nanti kita kalahhhh"Soomi menjerit...

Haihhh...apa lah nasib Chanyeol dan Sehun...ada gf pangai cam hanet...pastu kebudak budakkan...mohon tabah je laa....

Skip kat rumah Haera

Sehun menghantar Haera pulang.. dan dia pun blah daru situu...

 dan dia pun blah daru situu

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Skip rumah Soomi..

"Bubyeee Chapang...sayang kauu!!"kata Soomi dan terus masuk rumahh..

"Eeehhhh japp!!!akuu.."kk..Chanyeol x smpat nak hbiskan ayatnya sbb SUMI dah masuk rumah diaa...



To be continue..

Hyeee....okay x part 1...btw...dah baca jangn lupa vote...kalau x aku santauu...aggagagagagagaga...k joke....vote auuu...comment auu...followw auuuu...tataaaa....love you..erre...kalau ada typo tuhh..abaikan..halalkan jurrr...😎😎😋

Girlfriend seton oh sehun & park chanyeolWhere stories live. Discover now