seton 2

21 3 0
                                    

Pada hari cuti....Haera akan tidur kat rumah Soomi ... Mak Soomi dan Haera pun xkisah sangat...sbb family diorang memang rapatt...

TOKKK!!TOKKK!!TOKKK!!!

"SOOMI!!!HAERAA!!!!BANGUNNNNNN....DAH PUKUK 3••BILA KORANGG NAK BANGONNN!!!!!HOROLOLOLOLOLOOLO!!!!"Jerit mak Soomi a.k.a Kim Sudu..

"Apa bising bising ni sudu...rilex la...budak budak tu maybe dah arwahh...arwah duluu...bayek orangnya.."sampuk ayah Soomi a.k.a Kim Garfu...

"Hesyyy awak ni...ni duaorang moyangdara ni...tido x bangun bangun lagi...kawan diorang datang...yg harity tuu..apa nama...chanpang??mihun??"sambung Sudu

KLIKK..

"Apa??sehun ngn yeol datang ke omma"tiba tiba muncuk dua ekor manusia trsebut...sebaik sahaja nama boyfriend mereka dimentionn...(Haera memg panggik Mak Soomi omma..sbb diorang kan rapat..)

"Soomi bangonnn!!!x yah mandi...basuh muka..gosok gigi tukar bajuu!!!sehun ngn chanyeol datang!!!"jerit Haera

"Maigashhhh..cepat cepat cepatt!!'maka ddengan ini..mereka tidak mandi secara rasminya....

Chanyeol dan Sehun minum nasi ayam dan makan jus tembikai sementara menunggu Soomi dan Haera....

________________________________________________

"Manalahhh seton seton lawa tu pegi..."kata Chanyeol sambil mulutnya mengigit makanan...

"Urmmm..sdap tol nasi itik nii.."kata sehun

"Itik otak kauu...ni kambing lah jebun!"kata chanyeol

"Kambing eahhh?apsal nampak cam katak?"tanya sehun

"La...sebb ni kuda la nampak cam katak"jawab chanyeol

"Aikk...nama katak..tapi kuda..."sehun bingung..

"Arrrr...tu sebb..."chanyeol terdiam...maka mereka berdua blur jemaah di meja makan...sampai Soomi ngn Haera turun...hohohooo...

"Apa bangla bangla ni bising dari tadi...itik ayam ular beruk kambing katak kuda kucing apa semua jnis binatang ada"soal Soomi

"Ntah lah...masalah dunia kott"jawab Haera...

🙂🙂🙂🎈

SERBUKK ARANG GIGI DHERBSS!!2 KALI SEHARI...SERBUK ARANG GIGI DHERBS...DHERBS!!DHERBS!!

"Iklan apa ni??pelik betul..sepanjang aku duduk bumi ni..x pernah aku dengar lagu cam nii..."kata Chanyeol...

"Aku pun.."jawab sehun.soomi.haera serentakk...

_____________________TBC_______________________

Cam biasaa..please vote & comment...support author juseyoo..baru nk up...cian oterr....huhuhuuuu...kk..byeee. 

Girlfriend seton oh sehun & park chanyeolWhere stories live. Discover now