We Are Bulletproof Pt.2

66 7 0
                                    

A céh ajtaja hangos csattanással csapódott a falnak. A bent iszogató és nevetgélő emberek az asztaloknál azonnal elhallgattak. A néma csendben a kíváncsi tekintetek kereszttüzében hét fiú sétált be egymás után. Arcuk márvány keménységű, érzelemmentes, szemükből kegyetlenség süt. Mindegyikük tekintete végigpásztázza a tömeget. Csak pár ember mer a szemükbe nézni, a többiek próbálnak láthatatlanná válni.
A banda nem törődik senkivel, egyenesen a pulthoz sétálnak, ahol a harmincas éveiben járó megtermett kiszolgáló próbál nagyon elfoglaltnak tűnni. A lapok között matat, fejét egy pillanatra sem emeli fel.
Ám pár pillanat múlva hatalmasat ugrik, mikor a legelöl álló fiú hatalmasat csap kezével a tömör tölgyfa lapra. Ujjaira húzott gyűrűk miatt a megviselt felületen újabb karcolások jelennek meg a régiek mellett.
- Mit tehetek Önökért Rap Monster? - remegett meg a hangja a látszólag kemény férfinek.
- Mint láthatod most tértünk vissza a küldetésről, de sajnos a megbízó nem akarta önként és dalolva fizetni a megbeszélt összeget.... - mély hangja szinte csak morgás volt, tele a fájdalom ígéretével - Viszont valakinek mégis muszáj lesz.
- Ne haragudjon, de én ebben az ügyben nem tudok semmit sem tenni. A céhek csak közvetítők a megbízók és a...- nem tudta befejezni a mondatot mert majdnem hangtalanul egy penge szorult a torkához.
- Mondd csak nem eshetnénk túl a kifogásokon? Kezdesz fárasztó lenni. - színlelt ásítást a szóbeszédek szerinti legfiatalabb tag Jeon Jungkook.
A pultos homloka gyöngyözni kezdett, egy hangot sem bírt volna kipréselni a torkán.
- Nem azért dolgoztunk egy héten át éjjel nappal, hogy aztán csak az összeg kétharmadát kapjuk meg! - szólalt meg a csapat exbűnözője Suga. Valódi nevét senki sem tudta. Az évek során ha valakinek sikerült is kederíteni az valószínűleg hullaként végezte a következő fél órában. Így hát csak felvett beceneve volt publikus.
- Na de fiúk! Nem illik a gyengébbeket bántani! - állt fel az egyik asztaltól hiéna mosollyal az arcán egy vakmerő férfi. - Na és mi van akkor ha csak az összeg kétharmada van meg? Így már nem telik majd meleg tejecskére lefekvés előtt? - röhögött fel. A bátrabbak követték a példáját. - Zöldfülűekhez képest elég nagy a szátok.
Egy halk kattanás után egy pisztoly szegeződött rá.
- Na mi az? Le akarsz lőni? Hiszen nem is jól tartod a fegyvert! - folytatta még hangosabban a tag.
Aztán két dördülés és élettelen teste hátrafelé dőlve terült el az asztalon feldöntve a sörös korsókat. A tömegből néhányan felordítottak mások menekülőre fogták.
A pisztoly másik felén V ártatlanul pislogott mintha nem is értené mi a probléma, majd a fegyvert visszacsúsztatta az övén lógó tokba.
- Emberek! Nem kéne összekeverni a stílust a tudatlansággal... - szólalt fel Park Jimin kuncogva V pisztolytartó módszerére célozva. - Lehet hogy nem a szokványos módon csinálunk dolgokat de ettől függetlenül a helyetekben vigyáznék a számra. - folytatta miközben saját ujjait nézve ropogtatta ki őket módszeresen, mintegy fenyegetésnek szánva.
- Valaki szóljon már a főnöknek! - hallatszott egy hang a hátsó asztaloktól. A kialakult helyzetben viszont senki sem mert megmozdulni.
J-Hope nagyot sóhajtva odahajolt az egyik asztalhoz majd erőlködés nélkül felrántotta a legközelebb eső embert.
- Talán a főnök olyan süket mint egy tüzérségi ló és nem hallotta a lövéseket. Szólj már neki, hogy jöttünk a pénzért!
A férfi minden további nélkül rohant fel a bal oldalon lévő lépcsőn a szobák és a főnök irodája felé.
Talán fél perc sem telt el mikor az emeleten megjelent a főnök Bang Si-Hyuk alakja, mögötte pedig ott rejtőzött a felküldött férfi is.
- Mi van itt? - dördült fel éles hangon.
- Tiszteletem főnök! - villantott egy hideg mosolyt Rap Monster. - Egészségesen visszatértünk és teljesítettük a feladatot.
- Azt látom. Ahogy elnézem túl sok energiátok maradt. - biccentett előbb a hulla majd az egyre fehéredő pultos felé. - Hiába illegális céh a BigHit, azért nem illik lelőni embereket két sör között. - sóhajtott fel.
- Tényleg? Pedig elég nagy durranás volt. - nevetett fel Kim Seokjin saját szóviccén.
- Jin ne ízetlenkedj már... - forgatta meg a szemét Suga - Jó lenne minél előbb letudni a tartozásos ügyet. Szeretnék már végre aludni.
- Mi lenne ha idefent az irodában folytatnánk? - intett kezével Bang Si-Hyuk az emelet felé - Valaki pedig tegyen rendet idelent! 
Rap Monster csak bólintott és elindult felfelé. A többiek is követték utolsónak Jungkook mozdult, mintha nehezen hagyná ott sértetlen ám annál rosszabb állapotban lévő áldozatát. Amint a kés egy kisebb trükközés után újra tulajdonosa oldalához simult, a kiszolgáló elájulva tűnt el a pult alatt.
Ahogy a folyosó végén lévő irodához értek, a főnök vezetésével bezsúfolódtak a helyiségbe ami bár elég tágas volt de nyolc embernek mégis kicsi. Miután mindenki helyet foglalt, Rap Monster még egyszer elmondta mi a probléma:
- Tehát. A beígért összeget nem kaptuk meg és sajnos nem találtunk semmi értékeset ami pótolhatta volna a hiányzó részt, így tőled várjuk a kárpótlást főnök. - mosolygott a banda feje.
- Néha úgy érzem több kárt csináltok mint hasznot. - ráncolta a homlokát Si-hyuk - De bízom benne hogy egyszer még sikeres üzlet lesztek. Most az egyszer utoljára vagyok hajlandó a megbízók pénzét kiegészíteni.
- Ugyan már főnök, neked ez csak egy kis aprópénz. - nevetett fel J-Hope - Nem jó érzés ha a feltörekvő fiatalokat támogathatod?
- Jaj dehogynem! - felelt cinikusan Si-Hyuk - Meg merjem kérdezni túlélte-e a megbízó?
- Természetesen nem. - rázta a fejét Jimin - Hiszen nem tudott fizetni.
- Ő volt az egyik legjobban tejelő  ügyfél. - masszírozta az orrnyergét a főnök.
- Akkor találjon olyat aki mondjuk állni is tudja a munkánk költségeit! - vetette oda mintegy félvállról Jin.
- Azt hiszem az már megvan. - mosolygott sejtelmesen Si-Hyuk - Mint tudjátok a hírnevetek elterjedt az egész császárság területén és kevés ember van aki még nem hallott volna rólatok. Úgy látszik, ez alól maga a császár sem kivétel. Levelet kaptam tőle a mai nap, hogy felbérelne titeket egy elég rizikós munkára és utóiratként az is szerepelt hogy az ár nem számít.
- Igen? Személyesen a császár? - ízlelgette a hallottakat V - Mi lenne a feladatunk?
- Azt írta erről majd személyesen beszélne. - tárta szét karjait a főnök -  Ha elfogadjátok a feladatot öt napon belül a császári udvarban kell lennetek.
- Öt napon belül? Ez most komoly? - horkant fel Jungkook - Három sziget választ el minket jelenleg az udvartól ami legjobb esetben is másfél hét utazást jelent.
- Na, mit szóltok srácok? Csináljuk? - tette fel a kérdést kis csend után Rap Monster.
- Csináljuk! - hangzott egyszerre a hat válasz.
- Mi is lenne veletek kihívások nélkül? - csóválta a fejét Si-Hyuk - Szükségetek van bármire is az utazásra?
- Semmire. - villantotta meg mosolyát Rap Monster - Elvégre a hírnevünk szerint még golyóállók is vagyunk.

Az OsztagWhere stories live. Discover now