- Golyóállók, mi? - nevetett fel Si-Hyuk - Ne halljam a hangotokat a következő fél órában többet!
- Igenis értettük. - tisztelgett hanyagul Rap Monster.
A többiek ügyet sem vetettek a főnökre Jin kivételével aki némán biccentett egyet.
A fiúk sorban elhagyták az irodát majd a saját szobájuk felé vették az irányt. Mindegyikük lemosta magáról az út porát, majd mindenki másképp vezette le a feszültséget. Suga szokásához híven, úgy aludt mint a bunda a legkülönfélébb pózokban, ellentétben Jinnel aki szépítő alvásához rendesen előkészült: Arcát különféle olajokkal kente be, majd szépen besötétítve hátára feküdve betakarózott és összefont ujjait mellkasára helyezte.
A szomszédos szobában Rap Monster pár könyvet húzott le tömött polcáról aztán azokat az íróasztalára fektetve egy papírkupacot túrt fel a császárság térképe után kutatva. Talán ő volt az egyetlen tag, aki szabadidejében is önszántából dolgozott.
A szemközti ajtó mögött J-Hope még mindig egy kád vízben áztatta magát, bár tudta a frissen összehúzódott sebnek az oldalán ez nem tesz jót. Talán miután sikerül kimásznia a kádból újra lekezeli. Ha újabb küldetésre indulnak elég kellemetlen lesz egy sérülés.
V már a következő küldetésre készült fel: ruhákat és fegyvereket pakolt, pisztolyokat töltött meg, majd a több hete érlelődő méregkeverékeket vette számba. Néhányat a már összepakolt táskába csúsztatott, aztán a sarokba ledobott könnyű vértezet szétszóródott darabjait rakta rendbe. Csak néha néha hagyta abba a motoszkálást, hogy a szomszédos szobából hallatszódó puffanásokat hallgassa.
A hang forrása nem más volt, mint Jimin aki harcművészeti tudását fejlesztgette. Először az önvédelem alapjait vette át, utána néhány támadási sorozatot gyakorolt. Akrobatikus képességeit kombinálta meglévő tudásával, így szinte legyőzhetetlen volt közelharcban. Bár a szobában szűkösen volt hely a különféle ugrásoknak és rúgásoknak, úgy döntött mégis inkább bent folytatja. Eleget volt friss levegőn az elmúlt napokban.
Jungkook Jiminhez hasonlóan edzett, bár inkább az izomzat kidolgozására koncentrált. Még néhány nehéz vaskorongot is sikerült beszereznie amik nagyszerűen megfeleltek a célnak. Sokszor gondolt rá, hogy akár a hosszabb utakra is magával vihetné őket, ám végül arra jutott túl nehéz lenne lovának a plusz súlyokkal állandóan talpon lenni. Így maradtak az ilyen alkalmak a használatukra. Miután úgy érezte megfelelően megdolgozta magát, leült az ágyára és késeit tisztogatta.
Így töltötték a bandatagok szokásos két órás pihenőjüket a céhnél. Mivel hatalmas összegekért dolgoztak, simán megengedhették maguknak a külön szobákat és jobb felszerelést ám volt amiből még így sem engedtek. Régi szokásuk volt, hogy mind összegyűlnek általában Suga szobájában, hogy megvitassák az elkövetkező napokat vagy küldetéseket. Emellett nyugodt szívvel csak Jin főztjét ették meg, mivel hírnevük növekedésével egyre több ellenséget szereztek. Általában az utakra is csak házi kosztot vittek, vagy vadászattal oldották meg az étkezéseket.
Tehát szokásukhoz híven, ma este is ott gyülekeztek Suga ajtaja előtt. Mikor már mind ott toporogtak, végül J-Hope kopogott be az ajtón de válasz nem érkezett.
- Suga! Nem akarsz beengedni minket? - emelte meg kicsit hangját Jimin.
A válasz újabb néma csend volt.
- Suga! Nem érünk rá egész nap! - folytatta Jungkook.
Pár perc után szitkozódó morgások közepette az ajtó résnyire kinyílt. A hat fiúnak több sem kellett beözönlöttek a szobába. Míg mindenki elfoglalta a helyét Suga mintegy csak költői kérdésként megjegyezte:
- Miért mindig nálam kell gyűlést tartani?
- Mert hatan kellünk ahhoz hogy felébredj... - sóhajtotta Rap Monster - Na akkor lássunk neki a dolognak! Terveztem, szoroztam és osztottam...
- Csak a lényeget Rap Mon! - szólt közbe Jin.
- Szóval a lényeg: Öt nap alatt csak akkor érhetünk oda ha már éjfélkor indulunk és éjjel nappal galoppban vágtatunk.
- Úgy érted egyetlen percre sem állhatunk meg? - kerekedett el V szeme - Ez lehetetlen!
- Nem teljesen. - szólt közbe Jungkook - Normál esetben egyenesen északkelet felé vennénk az irányt, aztán a Ferol és Suaz partjai között ingázó hajókat használnánk.
- Igen eddig igazad van. - bólogatott Rap Monster.
- Van nálad térkép? - kérdezte Jungkook.
Válaszként Rap Monster csak kiterítette a császárság térképét az asztalra. Mind a hét fiú körülállta a térképet, majd Jungkook mutogatva magyarázni kezdett:
- Szerintem ha nyugatnak indulunk és Gulkban fogunk egy hajót ami észak felé halad sokkal gyorsabban haladhatnánk.
- Igen ebben igazad van, de a vámhatárnál általában 2 napig állnak a hajók míg továbbengedik őket. - csóválta a fejét V.
- Várjatok én értem mire gondol. - szólalt meg Suga - Ha elég közel tudunk hajózni Suaz partjaihoz akkor a szárazföldön folytathatnánk a Wlendi-erdő felé. - húzta végig kezét a térképen a tervezett utat mutatva.
- Arra elég rizikós lesz. Az erdő tele van banditákkal, bár ilyen tempónál nem biztos hogy gond lesz. - fűzte hozza Jimin - Ha pedig átjutottunk használhatjuk a Quarta hidat.
- Innen már gyerekjáték lesz átszelni Kipokot. A többi szigethez képest kicsit kisebb. Aztán Volar legdélibb részén pedig már ott van a császári főváros Crebon. - vigyorodott el J-Hope.
Néhány percig csend volt mindenki a hallottakat ízlelgette. Végül Jin törte meg a csendet:
- Mikor indulunk? Elvégre az öt nap még így is húzós lesz.
- Ha jól emlékszem, hajnalban indulnak tovább a hajók Gulkból. - gondolkodott el Rap Monster - Ha így áll a helyzet, éjfél körül indulnunk kellene.
Hirtelen lépteket hallottak kintről, így mindenki elhallgatott. Mindig óvatosak voltak, még a szálláson is mert elég egy hiba ahhoz, hogy következő nap már csak hollók által marcangolt hullák legyenek.
Dörömbölés hallatszódott ami Bang Si-Hyuk erős hangjával vegyült:
- Ti semmirekellők! Nem indultok még? Mi lesz így a haszonnal?
- Már megyünk főnök! - szólt ki Jin.
A gyűlést végül berekesztették és mindegyik fiú elindult, hogy felkészüljön az utazásra.
YOU ARE READING
Az Osztag
FanfictionFrienna Császárság egy hét szigetből álló virágzó terület volt egészen addig, míg az egyre többször felbukkanó sárkányok helyrehozhatatlan károkat kezdtek el okozni. Senki nem tudja még a mai napig sem honnan jönnek vagy összesen hány létezik belőlü...