Interlude + I Like It

39 3 0
                                    

Interlude

A hullámok csendesen ringatóztak, szinte hangtalanul csapódtak a móló levert cölöpjeihez. Egyfajta nyugalom uralkodott az egész környéken a reggeli sürgéshez képest. Hűs szellő borzolta a fedélzeten tartózkodó férfiak haját majd a lovak sörényébe is belekapott.
- Lassan indulunk. Esetleg segíthetnének eloldani a hajó köteleit. - köszörülte meg a torkát az öregember.
- Maga itt a kapitány? - vonta fel a szemöldökét Suga.
Az öreg csak bólintott. Senki nem kérdezett többet. Jimin, V és Jungkook elindultak hogy segítsenek a köteleket kioldani míg Jin, J-Hope és Suga a lovak kantárját fogták meg, majd rövid útbaigazítás után a hajó raktere felé indultak. Rap Monster a kapitánnyal maradt és az út megtételéhez szükséges időről kérdezgette.
Mikor minden készenállt, komótosan kezdtek el sodródni az öböl kijárata felé és a parttól elegendő távolságra a vitorlák is leereszkedtek. Beléjük kapott a szél és egy hangos csattanással megfeszülve már repítették is a hatalmas hajót mintha  az csak egy csónak lenne.
A bandatagok ugyanott találkoztak a fedélzeten mint ahonnan mindenki elindult hogy a dolgát tegye. Visszatérve Jin, J-Hope és Suga azonnal megosztották észrevételeiket:
- A raktérben főként élelmet láttunk csak, viszont az annyi van hogy egy hadseregnek is elegendő lenne. - vakarta meg az állát Jin.
- Némi ruhaanyagot is láttunk de csak az olcsóbb fajtából. - folytatta J-Hope.
- Nekem az ösztöneim azt súgják elrejtve biztosan fegyverek is vannak náluk. Főleg puskák. - mondta Suga - Ilyen puskapor szagot nem rejthet el a friss élelem illata sem.
- Még a végén a saját dolgunkat nehezítettük meg. - sóhajtott fel V.
- Ne már V! Végre egy kis akció! - villanyozódott fel Jimin.
- Csak nyugalom! - szólalt fel Rap Monster - Nem balhézunk amíg itt vagyunk. Ekkora hajót nem tudunk heten irányítani szóval nem szeretnék mindenkit megölni csak mert akciót akartok.
- Nem kellene információt szerezni? Az öreg biztosan tud néhány dolgot. Ha pedig nem is szolgál használható dolgokkal a történetei biztos szórakoztatóak. - piszkálta a körmét Jungkook.
- Igazad lehet. Úgy sincs jobb dolgunk. - sóhajtott fel J-Hope.

I Like It

A kapitányt a kormánynál találták meg. Vidáman szemlélte az eléjük táruló végtelen kékséget. Mikor meglátta a fiúkat közeledni kicsit komolyabb arcot vett fel de szeméből nem tűnt el a csillogás.
- Igazán szép időnk van nemigaz? - fordult a fiúk felé.
- Meglehetősen. - mosolyodott el Rap Monster - Másfelé is ilyen jó szelük szokott lenni?
- Az északinál azért nincs jobb. Bár van amikor meggyűlik vele a bajunk Etehnél.
- Sokat vannak úton? - tette fel a kérdést Jin.
- A lábunk nem igen éri a szárazföldet! - nevetett az öreg - Hála a csillagoknak sok megbízást kapunk.
- Azért vigyázzanak! Ha el akarják rejteni a fegyvereket legalább a puskapor illatot fedjék el. - szólt közbe Suga miközben a fedélzet oldalához leülve kényelembe helyezte magát.
Rap Monster szúrós tekintetett vetett rá mire Suga csak megvonta a vállát.
- Mi az? Én csak próbálok tanácsot adni. - ásított egyet.
- Sejtettem hogy nem átlagos figurák vagytok de azt nem hogy félig állatok is. Ilyen éles szaglása egy embernek sincs. - ráncolta a homlokát az öreg.
- Biztosíthatom hogy mind a heten teljes egészében emberek vagyunk. - nevetett J-Hope - Egyszerűen csak értünk az ilyen dolgokhoz.
- Vagy úgy! Mi pedig nem vagyunk csempészek mint ahogy azt sejtik. - fordult vissza a kékség felé az öreg.
- Akkor meg miért rejtik el a többi áru alá a fegyvereket? - kérdezte Jin.
- Császári rendelet. Ha a hajót megtámadják később éri el a tűz a puskaport így van idő elhagyni a fedélzetet.
- Elhagyni a hajót? Nem inkább menteni kéne a menthetőt? - kerekedett el V szeme.
- A sárkányok ellen nem sok mindent tehetünk fiatalember! Örülünk ha az életünket sikerül megmenteni egy támadás alatt.
- Sárkányok? Tudtam hogy léteznek de még egyszer sem láttam élőt. Most meg nem csak a Császárság területén vannak de még hajókat is megtámadnak? - rázta hitetlenül Jimin a fejét.
- Pontosan! A hónapban már a tizedik hajó süllyedt el keleti partoknál. A legtöbbet Szélhasítók gyújtják fel de előfordul hogy Felhőugrók és Hullámtörők is csatlakoznak hozzájuk. Bezzeg régen olyan ritkák voltak mint a Dalwon-szigeten a hóesés!
- Honnan jönnek? - dőlt előre érdeklődve Jungkook.
- Ez a probléma másik fele. - sóhajtott fel nehezen a kapitány - Olyan magasan repülnek vagy mélyen úsznak, hogy az ember már csak az utolsó pillanatban eszmél fel.
- Esetleg nem tudja hogy néznek ki? - kérdezte Rap Monster.
- Csak a szóbeszéd alapján tudunk róluk. Nem valami jó a fantáziám így elképzelni sem tudom milyenek lehetnek.
- Van papírja és ceruzája? - húzta fel a szemöldökét Jungkook.
- Biztos akad valahol a fedélzeten.
Jiminnek több sem kellett. Elindult hogy megkeresse az említett tárgyakat majd rövid idő múlva visszatért. Miután Jungkook kézhez kapta őket csak intett a kapitánynak, hogy kezdheti a mesét. Az öreg valahonnan egy pipát varázsolt elő majd miután megtömte és rágyújtott belekezdett:
- Először is ott vannak a Szélhasítók. Amik a legtöbbször támadnak körülbelül kétszer esetleg háromszor akkorák mint egy jól megtermett ló. Hatalmas szárnyaik vannak, állítólag olyanok mint a vitorlák és a hátukon helyezkednek el. Emellett van négy erős lábuk amik kemény karmokban végződnek és még a fedélzetet is gond nélkül feltépik. Farkuk hosszú és vaskos, aminek egy csapásával az ember gerincét is könnyedén eltörik.  Fejükön szarvak helyezkednek el szájukban erős hosszú fogak. A színük és mintázatuk különböző.
Jungkook még pár percig rajzolgatott majd a papírt a többiek felé tartotta.

- A teringettét! Nagyon ügyes kezed van fiam! - vette ki pipáját csodálkozástól elnyílt szájából a kapitány

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.


- A teringettét! Nagyon ügyes kezed van fiam! - vette ki pipáját csodálkozástól elnyílt szájából a kapitány.
- Ez csak egy gyors vázlat de a célnak egyenlőre megfelel. Így legalább lesz egy kép a fejünkben ezekről a lehetséges veszélyforrásokról. - nézett a tagokra Jungkook.
- Tudna mesélni a másik két fajtáról is? - nézett fel a lapról J-Hope.
- Persze, miért is ne! - tette vissza a szájába a pipát a kapitány. Lassan szippantott egyet a dohányból majd a füstöt kifújva folytatta - Kevésbé gyakoriak de a Felhőugrók is előfordulnak. Felépítésük teljesen más mint a Szélhasítóké. Erős, karcsú test ami nagyon rugalmas. Négy rövid lábuk van, bár rendkívül erősek. Állítólag olyan hosszúak hogy egy ilyen hajót mint ez gond nélkül végigérik nyújtózkodás nélkül.
- De a fedélzet legalább 20 méter hosszú! - kiáltott fel V csodálkozva.
- Kérem folytassa! - hallgattatta el Jin V-t egy kézintéssel.
- Szárnyaik nincsenek, ezért nem tudjuk pontosan hogyan is tesznek meg nagy távolságokat a levegőben. Egyesek azt mondják olyan könnyűek, hogy egyik felhőről a másikra ugorva haladnak. Fejükön szarvak, pofájuk két oldalán hosszú bajusszerű érzékelők helyezkednek el.
Pár pillanatig csend állt be, mindenki kíváncsian várta, hogy Jungkook befejezze a rajzot. A grafit sercegése abbamaradt, majd a lapot feltartva mutatta meg a kész művet.

- Valahogy így nézhetnek ki

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

- Valahogy így nézhetnek ki. - jegyezte meg mellékesen Jungkook. Az elismerések elhalkulása után már jött is a kérdés:
- A Hullámtörőkről mit lehet tudni? - fordult a kapitányhoz Jimin.
- Róluk szinte semmit. Ha lehet hinni a pletykáknak olyanok mintha hatalmas vízi kígyók lennének egy sárkány fejével. - vonja meg a vállát a kapitány - A hajókat alulról lékelik meg vagy törik félbe, majd az elsüllyedő roncson keresik a táplálékot.
- Hmm.... akkor majd a képzeletemre támaszkodom. - vakarta meg az állát Jungkook. - Bár így beletelik egy kis időbe míg kész lesz.
- Ne aggódj egy darabig még eltart míg a vámhatárhoz érünk. - mondta hátrafordulva a kapitány.
- Nincs addig valami jó története a fiatalkorából? - mosolyodott el Rap Monster.
- Még csak most élem a fénykorom fiam! De ha ennyire szeretnéd elmesélem hogyan lehetett az én időmben kapitánnyá válni!
Az öreg belekezdett a történetbe, a Bangtan tagok pedig kényelembe helyezve magukat vagy a történetet hallgatták, vagy más dologgal foglalták el magukat. A kellemesen hűvös szél ott kergetőzött közöttük, fejük felett a nap már magasan járt. Egyfajta idill szállt a hajóra és ha nem is vallották be a tagok egymásnak, mindenki élvezte a hirtelen jött csendéletet.

Az OsztagDonde viven las historias. Descúbrelo ahora